Hier idem. 1x voor de vorm gemonteerd.
Echt de gekte van de markt. Ik was Rolex een beetje beu aan het worden met de onmogelijke wachtlijsten dus ging maar voor Cartiers shoppen. Nu zijn die weer lastig te krijgen. Nou, op naar een ander merk
Haha nice! Staat top zo. De stalen band is sowieso moeilijk te kloppen, maar dit komt toch aardig in de buurt moet ik zeggen. En het leder van Cartier zit echt heerlijk.
İs het makkelijk die vlindersluiting te monteren? İk kwam er niet helemaal uit
Je hoeft je strap niet helemaal om te vouwen(zoals vroegah) hoop ik?
Dit is het vorige type sluiting. Simpel, maar wel plat en comfy eigenlijk. En dus ook zonder gaatjes in het leder.
Die band is wel heel comfy
En als je hem een tijdje draagt wordt die ook bruiner. Niet slecht.
Heb het ook eens gedaan
Vandaag leder getest. Absoluut leuk voor de afwisseling en ik sluit zeker niet uit dat ik voor de zomer een frivool bandje ga bestellen! Bij thuiskomst echter toch eerst weer even op staal gezet en vervolgens vrouw en kinderen hallo gezegd
Ook een schakel eens uit de band gehaald. Beetje strak maar opzich wel comfy. Neem de afdruk van de clasp in de pols even voor lief.
Doe koude winter polsjes ook
Gisteren mijn vrouw verrast met een Cartier Tank Must.
Ik ben echt positief verrast door het horloge, wat een funky/cult horloge, echt heel erg tof.
De service via Cartier is echt helemaal top trouwens. Alles tot in de puntjes verzorgd.
Voor mij vind ik het horloge wat aan de kleine kant, het kan net.
Ik heb weer wat credits opgebouwd hier in huis.
Toffe band! Vanwaar komt deze als ik vragen mag?
Er moet een Cartier komen😇
Ff een polletje, ben benieuwd
- Cartier santos medium
- Drive de Cartier moonphase
- Drive de Cartier retrograde gmt
0 stemmers
Die 2e irl is formidabel. Ook gepast.
Beetje groot wel.
Toch 2 gekozen
Ik vind hem geweldig idd. Had 1 mm kleiner mogen zijn. Maar foto vertekend uiteraard.
Slechte foto maar verhouding beter zichtbaar
Erg mooi ook.
Kijk, dit is de foto die er toe doet.