Cartier only (Deel 1)

26 likes

Nieuw horloge binnen 6 maanden te koop zetten = handel. Onder boven listprijs maakt niet uit.
Of bewijzen dat je hem voor minder hebt gekocht dan je vraagprijs door aankoopbon te delen. Nou wou ik dat best doen, maar nu hoeft het van mij niet meer.

Ik wil er verder geen drama van maken. Desnoods draag ik dat ding gewoon :slight_smile:

7 likes

Sterkte hiermee :grin:

2 likes

De foto zelf is heel mooi
maar dat bandje :thinking:

1 like

Nog mooier!!! :grin:

1 like

Slechte foto, maar ik hoop dat jullie het horloge kunnen waarderen. Cadeautje voor de +1 :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

33 likes

Heerlijk horloge, erg content mee!

22 likes

Vandaag eens gaan passen. Eigenlijk hoopte ik dat 1 van de 2 zou afvallen, maar kan toch moeilijk kiezen :stuck_out_tongue::

Bij de Santos zou het wel om de stalen variant gaan, maar die was uiteraard niet voor handen.

15 likes

De stalen Santos lag vorige week nog wel bij S & C in Den Bosch.
Heb hem ook gepast en stond in dubio, maar we kunnen niet alles hebben.

1 like

Apart, ik had er 1 in bestelling bij vestiging Den Bosch (medium) en regelmatig contact gehad. Ze hadden hem niet en wisten niet wanneer deze wel kwam? Verleden week zaterdag nog ff geweest. Uiteindelijk in het buitenland aangeschaft :thinking:

1 like

Ik was er Vrijdagmorgen om de O.P voor de vrouw op te halen.

1 like

De Santos medium staal is online bij Cartier te bestellen en af te halen in de boutique.

1 like

Ondertussen voorzien. Heb hem bij een buitenlandse AD besteld :innocent:

16 likes

Gefeliciteerd, mooi hoor wou hem passen maar hadden hem ook niet bij Schaap en Citroën Amsterdam.

18 likes

Zo de stalen medium ook op Schiphol liggen?
Binnenkort op vakantie, maar eens kijken :sunglasses:.

Tof

25 likes

Dit is de Must? Of de Solo?