Verrassend gaaf en perfect draagbaar eigenlijk!
Ik vind hem ook erg tof.
Deze is eigenlijk van m’n vrouw, maar ik kan hem ook prima hebben, al zeg ik het zelf.
Die groene cleane plaat is echt speciaal.
Cartier
Swiss Made
BAM, meer heb je niet nodig.
Ik ga een taupe bandje in saffiano-leer bestellen voor de zomer. Dat gaat goed staan denk ik.
Zeker! Ik denk wel dat de tone on tone band met wijzerplaat hem maakt, maar strapwissels zijn altijd leuk. Saffiano zou wel mooi staan bij die cleane plaat alleszins!
Ik kan me alleen niet over die tank kroon zetten. Het hoort erbij, maar toch…
Ik was er donderdag. De medium lag er alleen met diamanten lunette voor 10,5k.
Verder weinig leuks. De Rolex boutique houdt voorraad aan voor exhibition only. Ze verkopen alleen de horloges die dubbel op voorraad zijn.
Omega boutique en andere horlogewinkels waren oké gevuld.
Must Tank XL
Nieuwe versie met de guilloche wijzerplaat
https://www.cartier.com/nl-nl/tank-must-horloge_cod20346390235399909.html#dept=EU_Tank_Men-Watches
Ik wil mijn collectie uitbreiden naast mijn Oris Big Crown Pointer Date en mijn Rolex 16234 en ik denk steeds meer aan een Cartier Tank. Wat een stijlvolle klassieker is dit. Ik probeer me in dit topic te verdiepen om een goede keuze te kunnen maken. Alle tips zijn welkom
Tank is top.
Ik wil er zelf ook een, maar verplicht mijzelf tot het behaald hebben van enkele doelen alvorens ik hem aanschaf.
Nee, gewoon schitterend
Ja helemaal top zo, veel beter ook dan dat stoffen bandje. Was dat nou ook een foto van jou? Zo ja, niet meer doen hoor
Zeer mooi!
ik vind dat eigenlijk wel (s)tof
Zo’n sailclothband staat inderdaad verrassend goed op een dresswatch.
Geniaal!