Nog een aantal mooie beelden van de 5 speciaalste releases:
Prachtig. Voor mij is de Santos Dumont de mooiste. Die plaat en band zijn echt geweldig. De Tortue vind ik ook erg mooi, behalve de (rode) kroon. Gek genoeg vond ik de Santos met ghost dial op foto’s heel mooi, maar op basis van de video’s doet het me toch minder.
Zonder twijfel. Voor mij misschien wel het mooiste horloge van heel W&W26. Die band is geniaal.
Ghost dial Santos gaat heel snel vervelen, denk ik. De Roadster was ik heel enthousiast over, maar dat neemt af. Die 4 ‘rivets’ op de bezel staan me erg tegen. De moderne Tank Normale heb ik altijd matig gevonden voor het geld en de Tortue komt niet uit de buurt bij de CPCP-variant.
Ik snap je kritiek op de rode kroon. Leuke gimmick om een platina horloge aan te herkennen (zoals de Patek diamond), maar bij sommige designs werkt het gewoon niet. Heb ik bij andere Cartiers ook al gezien. Ik ben blij dat mijn Tortue nog een blauwe saffier heeft die qua kleur aansluit bij de wijzers.
Volgens mij zijn we het volledig eens
.
De stalen of staal met goud op leer is ook heel mooi hoor. Als ik m’n Tortue niet had, dan had ik daar zeker werk van gemaakt. Dat profiel is zo dun
Prachtig! ![]()
Absoluut prachtig, net als de black lacquer die ik tot een paar maanden geleden had. Ik sluit ook zeker niet uit dat zoiets er nog eens komt. Maar een stalen band voegt voor mij toch echt wat toe. En da’s een lastig verhaal op een Dumont.
Prachtding!
Was er eigenlijk op uitgekeken, nieuw bandje, connectie is weer helemaal terug. Nu ook de revamp van de Roadster.
Net weer een nieuw bandje besteld. Second honeymoon…
En terecht. Roadster is cool. Onconventioneel en toch 100% Cartier DNA.
Hij staat goed en draagt mooi op je pols. ![]()