Cartier only (Deel 2)

Eensch

Je kan L makkelijk hebben. Zou voor de L gaan. Draagt heerlijk hè

Lekkere bandjes weer.

NA :sunglasses::ok_hand:

22 likes

Zeg, hou het eens een beetje netjes :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Medium, want voor mij een veel klassiekere maat. Staat altijd stijlvoller in mijn beleving. Door de kast heeft de medium al genoeg wrist presence. Ik heb bij time only horloges de voorkeur bij de kleinere maten liggen. Heb zelf 18.3cm polsen en draag een 36mm explorer. Bovendien vind ik de Santos zonder datum veel cleaner! :sunglasses::v:

4 likes

Er zijn mensen die hier altijd door getriggerd worden, maar jou heb ik er niet mee.

Ben gewoon jaloers dat ik de grote niet kan hebben.

1 like

Hier ben ik het wel mee eens. Vandaag de M en L in de etalage naast elkaar gezien en mijn oog wordt dan steeds naar de M getrokken.

Vind dat op de foto de L ook goed staat en het lijkt daar ook of ik die “”makkelijk (kan) hebben
maar irl denk dat het toch wat te fors is voor me. Moet ook een beetje in contrast zijn met de EXP2 toch?

Denk dat het uiteindelijk een M gaat worden.
Of toch de galbee XL? Ik ga daar ‘s wat filmpjes over opzoeken.

3 likes

De large oogst al vrij lomp als je berenklauwen hebt zoals ik. Toch ben ik er wel blij mee, het ideale horloge om low key van te genieten als je beetje deftig de stad in gaat :clinking_glasses:

5 likes

Noice! Groeten van z’n broer!

16 likes

Vamos a la playa

21 likes

NA:

19 likes

19 likes

10 likes

Kwestie van smaak natuurlijk, persoonlijk vind ik de XL mooier vanwege o.a. heel duidelijk (recht)hoekig, ranker, veel scherper, kroon en crownguards veel sprekender, klassieker.
De M / L vind ik veeeeeel ‘te rond’ , tsja…:wink:

1 like

16 likes

Vandaag op rood

11 likes

4,5 maand cardio en krachttraining én anders eten resulteert in -11,4kg. Mag wel een schakeltje uit de Santos band, of niet? :sweat_smile:

Dat " rammen" op de sportschool bevalt verrassend goed, vanmiddag krachttraining les. :muscle:

20 likes

Mooie resultaten, man! Zet 'm op straks!

1 like

Dankjewel! :+1:

1 like