Wat vinden jullie hiervan, ben op zoek naar een Santos maar vind de 100xl te grof voor mijn polsen.
Lijkt alsof er iets aan de hand is met de dial? Of zie ik nou dingen die er niet zijn?
Er is iig een keer te grondig gepoetst, lijkt het. Er mist nogal het een en ander aan streepjes en letters.
Ik denk dat als je een mooie 2319 wilt je iets hoger in de prijs moet gaan denken, als ik puur naar Chrono24 kijk. En als je iets hoger in de prijs kunt gaan zitten, kun je ook weer aan een huidig Medium model denken. Ik vind zelf de 100 ook iets minder.
Prachtige foto en horloge idem.
Wel vormt direct de drang om het horloge op een matchende band te zien (alsook voor mijn tank)! Erg mooie kleur.
Precies het tegenovergestelde van jou Daarom is ie zo’n goede aanvulling
Bij troosteloze regenbuien de eigen bui maar wat opvrolijken met de Santos Moonphase 119901.
Perfect draagcomfort van de Galbée.
Tof!
Erg mooi! Via de Cartier winkel verkregen?
Inderdaad eerst een Duitse boutique bezocht, maar die hadden er geen liggen. Zouden er theoretisch volgens de e-boutique op dat moment nog 2 beschikbaar moeten zijn gaf men aan, resp. Italië en Portugal. Tussentijds wezen kijken bij handelaar die 1 had liggen, maar rekende logischerwijs aanmerkelijk hogere prijs waar weinig rek in zat. Uiteindelijk via boutique de wens tot aankoop kenbaar gemaakt, en week later had ik de bevestiging dat dit toegekend werd. Men deed wel voorkomen dat ik geluk had gehad en beschikbaarheid zeer beperkt was. Of dat daadwerkelijk zo is kan ik niet beoordelen. Model is officieel niet gelimiteerd, maar genummerd. Vermoed wel een one-shot productie van x-aantal waarbij het op=op principe geldt. Helaas deden ze wel moeilijk over een originele vouwsluiting. Eerst was het verweer dat nieuwe type sluiting met 18.5mm niet goed zou passen op op 18 mm band, terwijl deze nb. verloop kent van 18 naar 16 mm… Toen ik daarop wees was het verhaal van een andere aanwezige dame dat Cartier het niet toestaat om bij dit model een vouwsluiting te bestellen, daar de configuratie intact dient te blijven. Die keuze maak ik liever zelf, dus een universele vouwsluiting is tijdelijk geplaatst, maar nog niet naar mijn wens omdat die te dik is. De band is vrij dun, dus ik zoek nog een passende elegante sluiting van 16 mm en dan de uitvoering waarbij de band gewoon door kan lopen. Dus niet de bekende versie waarbij de band dubbelgevouwen wordt. Zie foto zoals ik dit bedoel. Voor tips houd ik me aanbevolen.
Dat zou inderdaad een mooie sluiting zijn. Ik heb er ook al eens naar zitten kijken, maar kwam ook nog niet veel verder.
Dit is een “standaard” Cartier sluiting, toch? Volgens mij is deze gewoon te bestellen bij een AD? Ik kan me niet indenken dat je daar een bewijs van een type horloge in bezit moet hebben? Anders zou iedereen met een Santos zo’n ding voor je kunnen bestellen
Ik wil in ieder geval niet de bekende sluiting waarbij de band wordt dubbelgevouwen aan 1 zijde. Zal eerdaags eens een Cartier verkooppunt, dus geen boutique, bezoeken en kijken wat die kunnen bieden. @flowert Als ik meer weet, meld ik dat.
De sluiting die je toonde is de sluiting die met de huidige Santos de Cartier horloges meekomt. Lijkt me dat die wel te krijgen moet zijn
Thx, als die in 16 mm leverbaar is dan moet dat lukken.
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Ik heb soortgelijke ervaringen gehad bij de in-store boutique. Ik wilde een los bandje kopen, maar daar deden ze heel moeilijk over. Ze wilden het horloge eerst zien en zelf het bandje wisselen. Ik ga sindsdien niet meer naar die Boutique, maar gewoon naar de overkant waar ze ook Cartier verkopen.