Classy hoor. Zelfs in de tram. Maak er een mooie avond van
De nieuwe Tank a Guichets werd al geteased in de marketing van Cartier op straat, maar nu lijkt het geheel ook gelekt. Dan vind ik het origineel toch wel een stuk toffer.
Hier de voorganger
Classy
Thx
Zeer elegant, prachtig!
Mannen, is dit de Molequin, of hebben jullie een fraai alternatief gevonden? Ik hou me aanbevolen voor een linkje…
Molequin inderdaad!
Tank.
Bonus.
Nu met taupe band. Er wordt wel eens gezegd dat het mensen niet interesseert welk horloge je draagt, maar er waren gisteren drie verschillende personen die het opmerkten en er (positief) commentaar op gaven. Da’s toch leuk. Style never goes out of fashion, zoals dat zo mooi heet.
Vraagje aan de Tank bandenswappers:
De originele band is met quick release spring bars en ik heb geen 19mm spring bars liggen voor een ander bandje. Hebben jullie dit met 18 of 20mm gedaan of netjes 19mm geregeld?
(18mm vertrouw ik niet helemaal en bij 20mm twijfel of ik ze er wel goed terug uit krijg…)
Bij Molequin kun je gewoon quick release springs mee bestellen. Dan is het alleen nog een kwestie van clasp swappen.
Merci, maar ik heb al andere bandjes zonder quick release liggen
Zullen toch wel mensen met ervaringen hier zijn?
Ah, check. Ik zou dan persoonlijk gewoon 19mm aanschaffen.
Bij Bulang (Nederland) en Lic (België) kun je speciale Tank bandjes in 19mm bestellen met quick-release (Bulang levert ze zelfs met Cartier gesp). Volgens mij is een band zonder quick-release er wel in, maar niet meer uit te krijgen, want je komt er nooit meer tussen met een pushpinverwijderaar (zie foto’s).
Merci voor de tip, inderdaad met die uitsparingen bij de lugs, eigenlijk niet bij stil gestaan
Bestelde 19mm bandjes lijk ik dus weinig aan te hebben of zijn er nog Tank eigenaars die deze toch gebruiken?
Nog meer adressen behalve Molequin, Bulang en Lic? Prijsklasse tussen 50 en 100 euro zou leuk zijn.