Gewoon quick release pennetjes erin en issue opgelost toch?
Jij zal waarschijnlijk een stuk handiger zijn dan, ik krijg een 1,8mm dikke springbar er al amper door.
Back on topic: op t originele bandje…
Aliexpress…
Ik snap Cartier nooit. Ze brengen 50 nieuwe horloges uit, maar zetten nul informatie op hun website
Maar deze zijn mooooi!
Schitterende combi zeg.
Gisteren wat gepast in Amsterdam. Panthere toch wel wat anders dan een Santos.
Was er overigens voor een check van mijn Tank.
Die eerst is mooi zeg. Welke is dat? En die gouden sunray Tank mag er ook zijn.
Beide Dumonts vind ik echt ontzettend mooi. Helaas wel XL, dus aan de grote kant. De prijzen zijn ook aanzienlijk .
Helaas nog nergens informatie over te vinden. Waarschijnlijk dat ze het in de boutique wel weten, maar op de website staat zoals gebruikelijk helemaal niks.
Ja een Large was toch wel beter geweest.
Zonde weer. De Large is precies goed.
Helemaal mee eens! Als je voor goud gaat, dan is zo’n Large een stuk fijner qua formaat.
(Gepast bij de boutique)
Die blauwe is echt lekker ook zeg. Hier ook een Large in bezit, maar ik denk erover om die te laten gaan ten gunste van een mooie Tank.
Die is ook zo mooi! Alle gelakte versies zijn zeer geslaagd. Nog steeds zoveel spijt dat ik niet actiever achter die beige aan ben gegaan destijds…
Een gouden of ook staal?
Nochthans een prachtig horloge dit. Tank draagt wat klein.
Ik denk nu aan die sundial gouden van dit jaar, maar mijn gedachten komen ook vaak terug bij die mosaic dial van 2023.
I know, maar ik heb ook geen berenklauwen. Lijkt me prima op mijn pols.
Dat klinken als beide mooie opties en ook wel een upgrade van de Dumont. Al is die houden altijd de beste optie
Ik kreeg toch spijt van het te koop zetten. Het is ook zo’n mooi ding!
Die is ook heel bijzonder idd.
Ik zie dan weer niet zo hoe een tank een upgrade is van een Dumont. Iets met appels en peren .