Klopt inderdaad. Mogelijk was het een optie. Bij Cartier, en andere merken destijds, was wel wat mogelijk.
Zou inruilen op mijn DD. Dus afleesbaarheid blijft hetzelfde
2964 is echt een stuk kleiner dan je dd. Die is maar 27 mm breed.
Dat mag geen probleem opleveren.
Heb 17cm polsomtrek en voel me comfortabel met kleinere horloges.
De louis draagt
Heel mooi Succes met het krasvrij houden
Mooi!
Ik kon er niet aan wennen helaas. Achteraf gezien had ik hem moeten houden want hij was mint. Maarja, kon mijn geld maar een keer uitgeven.
Mooie set zo. Mij lijkt hij wel mooi rond de pols te vallen op deze foto te zien.
Maarja, als het gevoel er niet is…
Volgende week de Santos Medium passen. Twijfel heel erg tussen blauwe of groene plaat.
Wat denken jullie?
Ik houd erg van blauwe en groene wijzerplaten, maar op de Santos Medium zou ik persoonlijk voor de witte gaan.
Witte is idd mooi maar jammer de wijzers geen lumen hebben. Heb de large gehad en weggedaan. Spijt van dus kijken voor een medium maar stoorde me achteraf gezien wel aan geen lumen.
Wou precies hetzelfde als @flowert zeggen! Haha
Ik twijfelde zelf ook tussen die 2 kleuren en heb al 2 fijne horloges met een witte plaat maar ik concludeer(de) dat t voor mij echt de klassieke combi is.
Bijna dagelijks plezier van!!
Snap ik en tegelijk, boeien. Tenminste voor dit horloge.
Dat. En daarbij is het contrast met de blauwe wijzers tegen de witte plaat best hoog. Je hebt denk ik maar heel weinig licht nodig om te kunnen zien hoe laat het is.
Kan een Cartier Santos medium eigenaar voor mij een link meten? Ik wil het even tegen mijn huidige collectie houden, want ben bang dat het ontbreken van micro adjustments mij gaat opbreken op de stalen band, aangezien mijn pols in de hitte en drinken van alcohol enorm krimpt en zwelt.
Perfecte combinatie