Cartier only (Deel 2)

:drooling_face:

1 like

Erg mooi!

1 like

Gefeliciteerd! De Medium is perfect voor jouw pols :ok_hand:

1 like

Met een nieuwe verhoging. :laughing:

Zo gaat het helaas

Op pad gaan voor een daydate en hiermee thuiskomen lol

18 likes

Apart want 2 totaal verschillende horloges maar wel een uitstekende keuze! :ok_hand: Gefeliciteerd. Prachtige horloge.

1 like

Ja was al wel een tijd aan het kijken voor een tank, met name voor mevrouw. Maar vind ā€˜m zelf ook heel mooi en het idee is dat we hem 50/50 gaan dragen. Zal in de praktijk wel niks van terecht komen maar altijd leuk om mooie dingen te delen

4 likes

Vorige week bij de Cartier AD geweest om de Santos Medium te passen. Band zat te strak, zelfs met alle schakels erin. AD zei gewoon dat ze extra schakels kunnen verkopen. Beetje krom toch? Als je €7.700 betaalt, mag je toch wel verwachten dat het gewoon past. Iemand een idee waar ik 1 of 2 extra schakels kan kopen? Want zo wordt het niks.

Ik zou even bij een andere AD checken. Zit er vast eentje tussen die je tegemoet wil komen

Ik moet en wil ze los bestellen, Santos koop ik zelf elders online.

1 like

Of een AD zoeken die kosteloos die schakels erbij verzorgt en monteert

Het horloge zelf koop ik online, niet nieuw maar in zeer goede staat. Schakels zal ik waarschijnlijk los moeten zien te vinden. Geen idee of Cartier überhaupt losse schakels wil en gaat verkopen. Iemand hier ervaring mee of een tip waar ik 1 of 2 extra schakels kan scoren?

Voor 8.200 verwacht je wel wat extra schakkeltjes erbij.
Zou het gewoon voorstellen. Ik koop maar wil wel een paar schakkeltjes erbij.

BTW sowieso niet de volle mep betalen. Korting zeker mogelijk.

Spreek uit ervaring.

10 likes

Zeker, met alle liefde. Ik zou Juwelier Burger bellen met de vraag of zij niet nog iets hebben liggen. Anders gewoon bij Cartier zelf bestellen.

2 likes

Heel nice, uitstekende keuze!

7 likes

Dan weet ik waar jij geweest bent :grin:

Veel plezier ermee samen!

2 likes

Inderdaad, Cartier zelf is altijd uiterst behulpzaam op dit gebied @Tajko . Snap ook nu waarom de AD’s zeiden wat je vertelde.

Ik zou het inderdaad bij Burger proberen, die hebben vast nog wel iets liggen of kunnen mogelijk voor een redelijke prijs aan een schakel of twee komen.

1 like