Cartier only (Deel 2)

Leuk, have fun!

1 like

Gelukkig bij mijn Santos helemaal geen last van.
Een Explorer is dan wel weer een héél ander horloge. (Is onderhand trouwens bij veel ADs gewoon beschikbaar).

1 like

Gelukkig, schijnt soms zo te zijn, ik had er 1 om waar deze ook herrie maakte, schijnt echter geen probleem op langere termijn te zijn, is een cosmetisch dingetje.
Klopt explorers zijn niet echt een probleem 40 mm ietsie lastiger, maar dat gaat ze wel voor me regelen.

17 likes

De Santos terug om de pols. 2 jaar terug de lange verkocht en dezelfde dag veel spijt. Nu de medium :heart_eyes:

17 likes

Dat ziet eruit als de betere maat. Van harte, het is een gers horloge :ok_hand:

1 like

Pff, de medium Santos even met 500 euro omhoog.

1 like

Ja daar vragen ze nu 8.200 voor. Moet niet gekker worden :crazy_face: mocht de medium gelukkig met een mooie korting aanschaffen

4 likes

Mesh band overgenomen hier uit het blauw. Blij mee en vind het tof staan. Vind een stalen band voor de afwisseling altijd fijn voor dressy horloges, geeft een totaal andere look en feel.

16 likes

4 maanden jong maar kan de medium best hebben :sunglasses:

10 likes

De Large, 72jaar en dan nog kan ik die wel hebben.

15 likes

Ik zou het zelf niet bedacht hebben maar staat hem best goed :+1:t2:

1 like

Maar dat is volgens mij wel in 2 jaar €1000 er ff bij :smiling_face_with_tear:

1 like

Jep. Cartier heeft veel vertrouwen in zijn horloges.

Pittig, ik ben van mening dat een santos niet beter is dan een oyster perpetual

1 like

Kwaliteit zeker niet nee maar kastvorm, band, wijzers en kroon zeker wel. Mijn mening natuurlijk. Ik zou de Oyster Perpetual niet iconisch noemen maar een Santos wel.

4 likes

Fair enough, het is ook maar net wat je wil. Ga je voor de looks of de kwaliteit.

1 like

Soms kies je looks en soms kwaliteit. Soms ook beide :wink:

1 like

Ik was altijd al eens van plan om een iets als een beads of rice band ervoor te kopen zoals die van Forstner, maar zag deze voorbij komen en maar meteen de knoop doorgehakt. Draagt in ieder geval erg comfortabel

15 likes

Het doel
Voor volgend jaar, deze matching set

23 likes