Cartier only (Deel 2)

Mijn beste,

“Het posten waard”.:ok_hand:
Gefeliciteerd!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Prachtig, gefeliciteerd en veel plezier er mee! Komt van Q Watches denk ik hè? En die band, waar heb je die vandaan?:innocent:

1 like

Dat klopt helemaal :sunglasses:
De band is de Oxford Blue Saffiano van Molequin. In het echt iets meer blauw

5 likes

Erg mooi. Dat standaard zwart vond ik maar saaaaaai

1 like

Heel tof! Zo’n beetje elke band van Molequin staat er mooi bij gelukkig. Veel plezier ervan

3 likes

Oeps…

Is er al een soort van verzamelpost met allerlei verschillende bandenleveranciers en opties gemaakt voor deze bandenverslinder?:smile:

4 likes

Dit is wat ik zo snel kon vinden. Ik ga er even van uit dat het om een Tank gaat.

10 likes

U gaat door voor de koelkast! Merci!

2 likes

Welcome!

Respectievelijk @Ko-Banden, Molequin, origineel en nog eens Ko :ok_hand:

Als je nou hele dunne polsen hebt, mag je een taupekleurige Molequin van me hebben. Die is mij net te klein en heb ik ook ooit gekregen van @Timelover Staat hier niet op de foto, maar lijkt qua tint op plaatje 1.

1 like

Vandaag een leuke passessie gehad… wil wellicht voor een stalen Santos gaan! Goud ook wel echt vet, maar wat een prijzen…

26 likes

Two tone kan ook nog :grinning:.

1 like

Molequin, Delugs, Handdn. En kijk vooral op de instagram accounts van die merken. Staat veek inspiratie op

1 like

Two tone in roze goud hebben ze volgens mij niet toch?

14 likes

Woah, goud! Wat een apparaat. Waar heb je deze sessie gedaan? Ik heb ook een craving om Cartier te verkennen de laatste tijd…

Cartier Amsterdam. Werd geholpen door zeer vriendelijke meneer. De roze gouden versie was zijn persoonlijke horloge, maar die mocht ik ook passen :pray:t2:

1 like

Ik wil je niks aanpraten, maar die gouden Santos staat wel echt fenomenaal zeg.

1 like

Ja is echt niet normaal dat ding… echt heel cool. Maar voor dat geld… daar heb je in het Groene veel mooi spul voor en ook bijvoorbeeld een RO in staan… :smiley:

1 like

Alle drie schitterend! Maar snap dat je voor een stalen Santos gaat. Die volgouden is overigens wel erg lekker maar de prijs ook :upside_down_face:

Ja, eens.
En Dan wordt het een kwestie van smaak.