Waarom niet voor de two-tone santos gaan? Dat is naar mijn mening hoe die hoort. Zelfs bicolor > volgoud
Nee klopt inderdaad is geelgoud.
2319 > 2961. Mis de guilloche dial van mn Tank Française.
Ja… kwijl. Wat mag je pinnen voor zoiets?
Kwalitatief (band, uurwerk, kast) is de galbee sowieso stukken beter dan de carré. Guilloche is extra plus
Deze specifieke staat voor 25,5k op C24, maar een stevig gebruikte quartz Galbee begint al bij zo’n 10k daaronder.
Zo 1 zou ik toch nog wel een keer willen toevoegen aan mijn collectie. Prachtig zeg. Wat zijn de afmetingen van die exemplaar? Ben me een beetje aan het verdiepen in de tank collectie. Alleen weet iemand vanaf welke afmetingen het een heren horloge is? Nu weet ik dat het ook wel een beetje afhankelijk is hoe je hem draagt en omtrek van je pols en wat je mooi vind.
Heel mooi!
Vanaf een breedte van 25mm zou ik zeggen
De kast meet 33,7 x 25,5 mm en heeft een hoogte van slechts 6,6 mm. Dit gaat om de Large variant (WSTA0109).
Vanaf wanneer afmetingen voor mannen zijn, is aan jezelf om te bepalen. Ik vind dit top, want ik ben gek op de wat oudere en kleinere stijl van dragen. Zo zullen er ook genoeg heren zijn die wat meer voor de bling gaan en dan het liefst plus 43mm… Ieder zo zijn stijl! Het is daarnaast ook een beetje merk- en modelafhankelijk, want mijn Grand Seiko van 34,5/35mm vond ik dan wel weer te klein dragen en ik kon er absoluut niet aan wennen.
Wauw, gaaf!
Prachtig
Dank! Prachtig horloge, en toch twijfel ik…
Waarover?
Of de Basculante in de collectie blijft of niet