Brown in town
![]()
Ik kijk al een tijdje naar een Tank Solarbeat, maar lees wat wisselende ervaringen met de kwaliteit van deze uurwerken. Mogelijk betreft dit de eerste series waar relatief veel issues mee waren?
Kan iemand iets zeggen over de huidige stand qua kwaliteit?
Ben ik mogelijk beter af met een Must de Cartier met regulier quartz uurwerk?
Even terug gepakt van mijn meisje haar pols. Door de kleine oppervlakte van de plaat lijkt ie heel klein. Door de kastvorm en band krijgt ie juist toch weer net voldoende volume op de pols. Wennen.
de nieuwe solarbaet zou geen problemen moeten geven. Vanaf WSTA0120 krijg je het V2 solarbeat binnenwerk. Er is ook ondertussen al een nieuwe referentie voor de Large Tank solarbaet op Cartier website.
Goed om te weten, thanks!
Aanvullend voor wat het waard is:
Vorige week is mij bij Cartier nog verteld dat die solarbeat niet gelijk begint te lopen maar eerst moet laden tov bv een automaat.
Is dit dan niet niet correct?
Nog steeds een fantastisch horloge!
Merk alleen dat er ontzettend snel haarlijntjes op de bezel komen. Accepteren of is hier iets aan te doen?
Ik plak bij mijn Santos Galbee de randjes even af met polijsttape en dan een half uurtje met een cape-cod polijstdoekje erover. Doe dat eens in de zoveel tijd, dan ziet hij er weer fris uit ![]()
1 kras is vervelend, maar dit is eigenlijk best wel tof. Eigenlijk is het ook gewoon een toolwatch natuurlijk. Niet van mij deze trouwens.
De wat diepere veegjes zitten er nog steeds maar ze glimmen wat meer dus vallen minder op, de echte haarlijntjes krijg je er vrij snel uit.
Ik vind dit echt heel goed staan persoonlijk
Misschien een gekke gedachte maar Sinn heeft Tegiment behandeling van zijn staal, misschien eens vragen wat ze voor je kunnen betekenen , niet geschoten is zowiezo mis.
Nieuwe Santos modellen nog niet gepost hier? Volledig titanium.
Die zwarte dial met brushed bezel ziet er goed uit alleen niet echt fan van de Super-LumiNova.
Jammer dat ze niet in Medium te krijgen zijn.
Ja, alles weer in Large?
Zonde, het klonk zo mooi.