Is bij Cartier een nieuwe band. Slijtage is te groot om te herstellen.
Sinds een paar dagen trotse eigenaar van deze Cartier Santos🤩 gekocht bij mede-forumlid @Voetsie
Geniet ervan kerel!
Congrats!
Thx!
Nice! Ik twijfel tussen deze en een nieuwe 36mm OP
Mijn beste,
“Wat je van ver haalt, is lekker”.
Ik wens je dan ook vele smaakvolle momenten met deze schitterende Cartier.![]()
Vrede en alle goeds,
Coenraad.
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Dank voor je wijze woorden Coenraad🫶🏻
- Welke Americaine dial is toffer?
- Ref. 8172984 zonder Guilloche
- Ref. 2483 met Guilloche
Moet het een model met secondewijzer en datum zijn? dan misschien een jumbo 1740 (moet je wel grote pols hebben). Anders een 1720.
Datum niet per se van belang, maar formaat wel, wat maakt dat je de 1720 zou verkiezen boven deze twee modellen?
Door type uurwerk, omdat het een Quartz betreft?
Ik vind die secondewijzer en datum beide geen toevoeging aan een americaine. Breekt het design. Mijn voorkeur voor een cartier zou altijd handwinder zijn, maar liever deze Quartz dan die automaten.
Oke helder, zit idd wel wat in.![]()
Ik kijk al een tijdje naar een Tank Solarbeat, maar lees wat wisselende ervaringen met de kwaliteit van deze uurwerken. Mogelijk betreft dit de eerste series waar relatief veel issues mee waren?
Kan iemand iets zeggen over de huidige stand qua kwaliteit?
Ben ik mogelijk beter af met een Must de Cartier met regulier quartz uurwerk?
Even terug gepakt van mijn meisje haar pols. Door de kleine oppervlakte van de plaat lijkt ie heel klein. Door de kastvorm en band krijgt ie juist toch weer net voldoende volume op de pols. Wennen.
de nieuwe solarbaet zou geen problemen moeten geven. Vanaf WSTA0120 krijg je het V2 solarbeat binnenwerk. Er is ook ondertussen al een nieuwe referentie voor de Large Tank solarbaet op Cartier website.