Cartier only (Deel 2)

Dit was volgens mij eerst de large. Nu is er een nieuwe large met automaat, en heet de vorige large opeens medium.

Hier zit ook een soort van guilloche in, alleen dan naar de buitenzijde van de dial.

13 likes

Prachtig zeg! Die zwarte kan mij ook wel bekoren. :yum:
Ik vind hem je top staan! Een tank mag iets kleiner!

1 like

Ja dat, zo begrijp ik het ook. :blush:

1 like

Denk dat er nog een Santos bij komt als daily. Dacht eerst aan een Oyster Perpetual maar ben toch meer van Cartier.

9 likes

Deze Santos Carree ref0902 loopt wat matig en heeft hard service nodig. Tempus is natuurlijk top, maar ruim 2u rijden vanaf Breda, zijn er in/om West Brabant nog andere service ateliers of zelfstandige horlogemakers waar jullie goede ervaring mee hebben met Cartier?

4 likes

Die Tank van @Colnago zit intussen in mijn collectie :innocent: Nog steeds heel blij mee.

Ik overweeg wel een andere bandje om de originele te sparen. Molequin heeft mooie opties, maar ik weet nog niet welke.

17 likes

Ik zou er meer doen :grinning:. Delugs heeft een strap guide artikel voor deze. Kun je wat inspiratie opdoen.

1 like

Daar kan werkelijk alles op. Van babyblauw over kakhi tot okergeel en alles die daarvan afwijkt. Blij dat ik hem nog eens zie passeren .

2 likes

Morning!

20 likes

Hoe mooi kan een horloge verouderen? Hier een Cartier Tank Must die ik ter reparatie kreeg van Watch24Online. In overleg met de klant de patina van de kast behouden, vind hem zo speciaal dat ik er hier foto’s van plaats.

Uurwerk, werkhouder en glas zijn vernieuwd. Wijzers zo goed als mogelijk gereinigd net als de wijzerplaat.

15 likes

Onderweg naar Parijs

23 likes

15 likes

Heerlijk Santos :heart_eyes:

14 likes

Genoeg glimmende Cartier modellen in Parijs

10 likes

Luiheid.

29 likes

Oeh, heel tof die. Ik miste hem van de week ineens heel even.

1 like

Nou er wordt hier goed op hem gepast hoor.

2 likes

:star_struck: nog heeeel even wachten op de mijne.

1 like

Daar zal je geen spijt van krijgen! Ik draag hem altijd heel graag.

10 likes

NA, eindelijk de trekker overgehaald. Twijfelde tussen deze en een OP, maar deze past toch meer bij mij. Nu de tijd nog even goed zetten :grin:.

22 likes