Cartier only (Deel 2)

Ik ben nog niet zo dapper geweest om hem op een andere band te zetten, maar die groene vind ik wel heel gaaf! Waar is die van?

1 like

Delugs

1 like

Zijn er van die originele Cartier-banden ook meerdere lengtes te bestellen eigenlijk? Als ik mijn Dumont op de originele band draag -hetgeen mijn voorkeur heeft- kan ik hem net aan in het eerste gaatje prieken en heb ik nog amper ‘vlees’ om in de keeper te steken. EĂ©n centimeter meer zou al wonderen doen #thatswhatshesaid

3 likes

Cool, ik ga die groene halen zodra weer beschikbaar, bedankt voor de inspiratie kerel! :sweat_smile:

1 like

Eindelijk! NA van m’n Tankje, maar het was het wachten meer dan waard :heart_eyes:

23 likes

Ze benoemen iig niet specifiek verschillende maten.

Eens aan de AD vragen?

1 like

Ik weet dat zij wel meerdere maten kunnen verzorgen. Zelf ben ik in afwachting voor een zwarte alligator band met vouwsluiting voor m’n Tank, op maat gemaakt. Maar zodra je een andere band wilt is het bij hen al vrijwel direct MTO en de prijs die erbij komt kijken

1 like

Voor de Santos Dumont zijn er 2 standaard maten: 100x65 mm en 115x85 mm, voor de vouwsluiting, door mij te bestellen.

Daarnaast kan ik de 105x75 mm en 130x100 als speciale bestelling plaatsen.

Maatwerk is dus mogelijk maar kost vaak iets meer, denk dan aan €460,- en een levertijd van 4 weken.

3 likes

Sinds vandaag weer een Cartier in de collectie:

Het betreft de Cartier Ronde Louis.

30 likes

Heek gaaf, proficiat!

2 likes

Oké bedankt voor je bericht. Zal de huidige eens nameten. De prijzen liegen er in ieder geval niet om.

1 like

Van harte!!

1 like

Dit dus :sweat_smile:

Thanks! Gelijk wat Molequin bandjes besteld :grin:

2 likes

De standaard lengte in Alligator is meestal € 340,-, dus maatwerk heeft een meerprijs.

2 likes

Mijn beste,

Chapeau.:ok_hand:
Wat een schitterende Cartier!!
Gefeliciteerd hoor!!
“Ik ben zelf een beetje jaloers”.
Maar enfin,

Geniet er van!!
Ik wens je er een glorieuze tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Dank! Leuke reactie.

1 like

Fancy! :ok_hand:

1 like

Nice, ik wil ook nog een rubberen band voor mijn Santos.

Tof ding!

1 like