Ik ben nog niet zo dapper geweest om hem op een andere band te zetten, maar die groene vind ik wel heel gaaf! Waar is die van?
Delugs
Zijn er van die originele Cartier-banden ook meerdere lengtes te bestellen eigenlijk? Als ik mijn Dumont op de originele band draag -hetgeen mijn voorkeur heeft- kan ik hem net aan in het eerste gaatje prieken en heb ik nog amper âvleesâ om in de keeper te steken. EĂ©n centimeter meer zou al wonderen doen #thatswhatshesaid
Cool, ik ga die groene halen zodra weer beschikbaar, bedankt voor de inspiratie kerel! ![]()
Ze benoemen iig niet specifiek verschillende maten.
Eens aan de AD vragen?
Ik weet dat zij wel meerdere maten kunnen verzorgen. Zelf ben ik in afwachting voor een zwarte alligator band met vouwsluiting voor mân Tank, op maat gemaakt. Maar zodra je een andere band wilt is het bij hen al vrijwel direct MTO en de prijs die erbij komt kijkenâŠ
Voor de Santos Dumont zijn er 2 standaard maten: 100x65 mm en 115x85 mm, voor de vouwsluiting, door mij te bestellen.
Daarnaast kan ik de 105x75 mm en 130x100 als speciale bestelling plaatsen.
Maatwerk is dus mogelijk maar kost vaak iets meer, denk dan aan âŹ460,- en een levertijd van 4 weken.
Heek gaaf, proficiat!
Oké bedankt voor je bericht. Zal de huidige eens nameten. De prijzen liegen er in ieder geval niet om.
Van harte!!
Dit dus ![]()
Thanks! Gelijk wat Molequin bandjes besteld ![]()
De standaard lengte in Alligator is meestal ⏠340,-, dus maatwerk heeft een meerprijs.
Mijn beste,
Chapeau.![]()
Wat een schitterende Cartier!!
Gefeliciteerd hoor!!
âIk ben zelf een beetje jaloersâ.
Maar enfin,
Geniet er van!!
Ik wens je er een glorieuze tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Dank! Leuke reactie.
Fancy! ![]()
Nice, ik wil ook nog een rubberen band voor mijn Santos.
Tof ding!