Cartier only (Deel 2)

De originele Flieger in z’n natuurlijke omgeving…

16 likes

Aan de Timegrapher🤣

Dat is best een verontrustende foto. Kijk, ik zit op mn werk ook wel op hf. Maar in t ergste geval prijs ik een truitje verkeerd… ik weet hoe t gaat, ff checken dit, ff checken dat… op 10km hoogte…:sweat_smile:

2 likes

Wel eens van auto pilot gehoord?

Wees niet bang; wij hebben gelukkig de hele dag geen internet toegang, heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Was niet serieus bedoeld he

1 like

Als dat scherm het beeld is van een timegrapher heeft het ding misschien een beurtje nodig :joy:

1 like

Erg mooi! Is dit dezelfde als van @Urbangentleman? Het huidige model Santos in midsize uitvoering?

2 likes

Op de looks zou ik zeggen van wel. Doorlopende bezel tov galbee uitvoeringen en geen datum.

Zelf nog maar zo’n kek armbandje scoren. Past dr wel bij. Paar jaar terug had ik dat eigenlijk altijd….

2 likes

Vandaag sinds lange tijd weer de Santos om de pols. Nog steeds een prachtig horloge, maar ik stel mezelf wel steeds vaker de vraag of ik hem wel moet houden. Het aantal keer dat ik hem heb gedragen is op 2 handen te tellen, en ik merk dat ik tóch vaker voor 1 van mijn Rolexen kies ipv de Cartier.

8 likes

Crosspost

Ben enorm fan van deze kleur groen bij geelgoud en was eerst wat teleurgesteld over de combi met staal of witgoud (of bij Platinum zoals bij @rorymoer zijn Tortue).

Nu heb ik langzamerhand een 180 graden verandering in mening gehad en is het toch wel heel tof

11 likes

Donkergroen op bleek metaal is fantastisch. Een terechte 180° draai :ok_hand:

1 like

Poepchique! Waar heb je deze band gekocht?

1 like

Prachtig hoe de horizontale lijnen ook op de grijze dial doorlopen. EN geen zorgen over krasjes op de bezel.

7 likes

Helemaal happy met de nieuwe band :ok_hand:

27 likes

He hoe kom je daar aan? Is de fit helemaal ok met dat systeem? Lekker zomers!

Even voor het gemak, hier mijn reactie paar dagen geleden in ander topic:

Klopt! Heb deze tijdens een 19mm bandenzoektocht op Rikketik gekocht. Donkergroen aligatoresque bandje. Vind deze kleur altijd top, Lic heeft bijvoorbeeld veel soortgelijke mooie, ook iets lichter gekleurd ook. Deze was alleen wat goedkoper dan die van Lic

1 like

Leuke vind ik ook, poepchique band en horloge bij een hele casual outfit. Die combinatie vind ik altijd top

2 likes

Gekocht :innocent: Is een Delugs bandje. Gebruikt uiteraard ook van die adapters. Fit is prima, maar de adapters zijn niet OEM kwaliteit. Had ik ook niet verwacht, zitten in ieder geval prima :+1:

1 like

Ik dacht dat die gestopt waren.