Cartier only (Deel 2)

27 likes

25 likes

Ja prima ding en bevalt goed! Moet toch wachten op de alligator band met vouwsluiting. En straps van Molequin zijn te kort :sob:

1 like

Enorm gek op dit ding, en die zwarte band staat me ook nog zeker niet tegen!

18 likes

:heart_eyes:

17 likes

26 likes

Tis weer casual friday, ook wel Cartier Friday :grin:

18 likes

25 likes

Gisteravond organiseerde mijn AD een Cartier avond. Ze hadden veel bijzondere horloge weten te verzamelen vanuit de line up. Helaas maar 2 foto’s gemaakt. Ondanks dat ik mijn santos verkocht heb, trekt het toch wel weer om een Cartier te kopen. Vooral de nieuwe titanium santos en black lacquer vielen goed in de smaak. De titanium omdat het draag comfort nog beter is dan de stalen variant. Want lichter en zelfs nog iets dunner. En het contrast tussen het grijze en wit mooi uit komt, alleen jammer van de datum op de geprinte plaat. En de black lacquer mooi subtiel in formaat.

28 likes

Iemand hier toevallig ook de nieuwe santos met de grey dial?

Wie kan mij vertellen wat het verschil in draagcomfort is tussen een Santos, Dumont of Tank?
Een Cartier staat al lang op het wensenlijstje hier :star_struck:

kom eens passen:)

5 likes

Het draagt allemaal comfortabel want het is licht en plat. In dat opzicht can’t go wrong met een Cartier. Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat bij een nieuwe tank het bandje nog stug is en hij niet goed op zijn plek blijf op je pols. Dumont leren bandje is standaard al een beetje curved. En een normale santos draagt wat zwaardere dan de andere 2 vanwege de stalen band. Maar voor een volledige stalen horloge draagt dat nog steeds goed. En natuurlijk heb je nog ook nog de titanium optie. Ook dat draagt top :joy::ok_hand:t2:

3 likes

Vind ik eigenlijk nog wel meevallen :wink:

1 like

Jah jij hebt er meer ervaring mee dan ik :joy:

1 like

16 likes

23 likes

Oe, morgen misschien een NA :clap:t4:

6 likes

Fijn sinterklaasweekend!

29 likes

Mooie ruime tuin