Ik mag nu naast liken, ook posten
Klasse
Lekker thuis werken vanmiddag, even een fotootje bij de kerstboom en een van de Hutschenreuther kerstklokjes die sinds 1978 jaarlijks uitkomen. Deze is uit het geboortejaar van mijn dochter, 2000.
Wat vinden we hier van de 2961 op Godron band? Ik heb weer erg trek in twotone, maar twijfel tussen deze en de reguliere band (met gouden schroefjes).
Ik vind het wel wat hebben. Persoonlijk ben ik iets meer liefhebber van de Galbee, maar dat is een kwestie van smaak.
Ben zelf meer fan van de klassieke versie met de normale band. Maar hangt ook af van de rest van je collectie denk ik. Waarom twijfel je?
Ben ook meer van de klassieke uitvoeringen, maar anderzijds vind ik dit ook weer wat aparter. Kwestie van smaak denk ik, zoals alles met horloges ![]()
Wel echt ook lekker hoor!!
Ohhh ik was deze helemaal vergeten. Hoe heet dit model ookalweer? Heel mooi!
De Asymetrique. Is van een vriend.
Jaja… maar hoe groot draagt hij nou? Het nieuwe model was me echt te iel. Smalle polsjes, maar ik ben wel een grote jongen ![]()
Dat valt best mee. Hij draagt volgens mij zeker niet kleiner dan de medium omdat de lug to lug iets groter is en owv de blokkige kast. Maar de wijzerplaat is heel klein, dus een groot horloge kan je het niet noemen.
Hier een ingezoomde foto van mijn 17,5cm pols met de Santos in de spiegel.
Heel tof, lekker apart. Two tone Galbee 2319 is ook heel tof vanwege de guilloche dial. Heb je alleen wel een Galbee en de gewone bracelet.
Meer dan een jaar alleen maar naar zitten kijken en vandaag eindelijk toch maar een bemachtigd.
Top conditie!
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze bijzonder fraaie Cartier!!
Elegantie voor om de pols!!
Ik wens je er een glorieuze tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()