Cartier only (Deel 2)

Nee joh, zijn oprecht slechte foto’s. Tof horloge verder.

Ik zal Samsung aanschrijven en haal de volgende x mijn hasselblad weer uit de la :wink:.
Als ik zo even terug scrol heeft 50 % hier een Samsung :grinning::smiley::slightly_smiling_face:. Anyway beter worden ze niet met mijn mobiel helaas. Fijne dagen iedereen en een gezond en voorspoedig 2026 en dat iedereen betere foto’s mag maken dan die van mij.

1 like

Uitstekende polsgenoot voor de Feestdagen

28 likes

25 jaar geleden gekocht en still going strong :sunglasses:

13 likes

Om de pols tijdens de kerstdagen.

33 likes

Staat super zo !! Erg deftig.

1 like

Hele mooie kleurcombinatie. Beetje Zenith Cappuccino maar hele andere executie.

1 like

Fijne kerst beste mensen!

Gelukkig is mijn vrouw al lang gewend dat ik regelmatig mijn pols fotografeer en kon ze er om lachen dat ik haar pols “even wou lenen” bij de boom. :sweat_smile:

28 likes

23 likes

Op naar de borrel

22 likes

17 likes

Op alligator met vouwsluiting :ok_hand:t2::christmas_tree:

21 likes

Santos Dumont vs Santos de Cartier vs Cartier Santos 100. Lastige keuze in het Santos oerwoud. Wie helpt mij verder?

2 likes

De 100 heeft mij nooit kunnen bekoren. Niet elegant genoeg, maar ook niet sportief.

Heb zelf de Medium Santos gehad en dat is een erg fijn (automatisch) horloge. De Dumont is een handwinder, wat ook wel past bij de wat klassiekere look.

Out of the box: is bijv. een wat oudere 2319 of 2961 iets voor je?

images

16 likes

Ik meende ook Dumonts voorbij te zien komen met quartz? Over de Santos 100 ben ik het wel met je eens. Al heb ik wel dikkere horloges in de collectie en valt een dikte van ruim 10mm nog mee. Bij de nieuwe generatie Santos zoals de Medium ben ik geen groot fan van de bezel die doorloopt naar de bracelet. Ik zal jouw tips eens bekijken, thanks!

1 like

Ik ben uitgegaan van de moderne herenvariant.

Succes met speuren!

1 like

Ja de S en L Dumont zijn quartz, de XL is mechanisch.

Hier een L op mijn pols:

19 likes

Heb wel wat moeite met de prijzen voor een Quartz.

1 like

Ow. Dat wist ik niet, altijd gedacht dat de reguliere Large een handwinder was. Misschien wat deformatie vanuit mij, omdat ik die WSSA0046 gelijk in mijn hoofd heb zitten als het om de Large gaat.

Nee hoor, mijn Dumont Large was ook een handwinder.

1 like