Top band. Welke is het?
Stijltje hoor ![]()
Thx! Erg lekker.
Het is een godron, maar I get the point ![]()
elegant en verfijnd
welke is dit ? ![]()
Even een stukje advies, mensen… Ik ga de Santos in de verkoop doen, en vraag me af wat er onder de Cartier liefhebbers het beste plan lijkt:
- Bezel op laten maken
- Bezel met rust laten en ongepolijst verkopen
Feedback wordt op prijs gesteld, dus als hier meningen of adviezen bij zijn, graag.
Jij bent wel aan het opruimen zeg ![]()
Zo laten en misschien als optie C de koper de keuze geven.
Grappig genoeg: Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik Credor interessanter vind, want zeker zo elegant. Als dingen zo doorgaan moet ik inderdaad @Bwatched een flessie Sake gaan brengen binnenkort.
Dat vind ik misschien ook wel een hele mooie, daar had ik niet aan gedacht.
Santos Dumont Large
Als je kijkt naar de gemiddelde HF-er die naar een santos kijkt zie ik maar een echte optie. Dat is laten opmaken. Als je dat niet doet en het horloge scherp prijst om de koper zelf de keuze te geven ga je reacties krijgen alsof de jouwe onder een vrachtwagen heeft gelegen. Uiteraard om een bod te doen zo’n 30% onder je vraagprijs.
Oppoetsen en voor realistische prijs te koop zetten zou mijn advies dus zijn.
ik sluit me hier bij aan. Vrijwel iedereen wil een ‘nieuw’ horloge en legt elke kras onder een vergrootglas bij aankoop. Als je hem opknapt, heb je sowieso geen gezeik.
Bezel krast als je ernaar kijkt. Lekker laten zitten. Kast is toch netjes strak. Tof horloge ![]()
Want te netjes?