Cartier only (Deel 2)

Lmao dit is toch de norm tegenwoordig op HF bij eender welk horloge, netjes of niet?

@Fate_Amenable_To_Change ik zou denk ik de bezel laten polijsten/opmaken maar dan wel door een goeie.

De rest van de kast niet aanraken

1 like

Ja denk het. Ik heb m alleen met kerst gedragen.

1 like

Dat klopt, die is minty. :slight_smile: Ik zal 'm wel even netjes schoon maken, uiteraard.

Heren, dank jullie wel voor de gedachten en commentaren! Ik ga er wat mee doen. :+1:

5 likes

Om de één of andere reden wil ik altijd modellen die niet meer gemaakt worden…

Zo kan ik een paar krasjes makkelijker accepteren. Ze komen immers niet meer nieuw uit de fabriek.

Aan de andere kant… Als je een nieuw horloge wil moet je misschien een nieuwe kopen :blush::laughing:

1 like

That makes two of us :wink: ik maak me dus ook geen zorgen om een krasje. Maar die Santos is nog nieuw te krijgen. Mensen die moderne horloges kopen, kijken anders.

Dat zouden deze mensen zeker doen als ze een 0 extra op hun belastingaanslag hadden staan

1 like

Zo laten en het aan de koper laten.
Wat je kan doen, is bij een gerenommeerde horloge maker een offerte aanvragen, dan kan je die informatie eventueel delen.

2 likes

Goedemiddag! :watch:

20 likes

17 likes

Morning! New strap alert! :100::partying_face:

15 likes

Queen.

1 like

dat is eigenlijk wel oprecht een goede tip!

Santos :heart_eyes:

19 likes

kan je mij hier over contacteren, ik ga namelijk een horloge kopen bij Ralph.

Dat is altijd een goed idee

3 likes

Ik zou iets dat van hem is geweest nog niet met een stok aanraken.

Wat wil je van mij weten? Ik wil er niks mee maken hebben dus laat mij er buiten a.u.b.

1 like

oh, ja dacht dit forum er was om elkaar te helpen, en zag dat je gepost had dat hij een oplichter is. dus voor ik een horloge van hem koop wilde ik even horen bij je wat er juist mis is gegaan.

Het is een enorme grote oplichter. Ik wil je graag behoeden voor het kopen van een horloge van hem.

2 likes

Wil je een neppe? Wil je een horloge wat niet geleverd wordt. Zomaar wat dingen

Buy the seller.

1 like

Onze vriend doet ‘het’ nog steeds. Verbijsterend.

20 likes