Cartier only (Deel 2)

Genieten langs de zijlijn.

22 likes

340,- euro is niet niks, maar het valt mij ook niet tegen voor een echt alligator band met snelwissel-systeem ingebouwd.

Cartier heeft 2 verschillende prijzen voor hun Alligator banden.

De “ bestseller “ is bij ik de bandenfabrikant continu in productie en heeft een hoge omloopsnelheid. Deze kosten momenteel €340,-

De rest in Alligator kost €460,-

Kalfsleder is overigens een stuk goedkoper!

2 likes

Die strubbelen ook minder tegen bij het stropen…

1 like

17 likes

ik zou een nieuwe bezel laten monteren alvorens te verkopen.

Dank je wel, maar het is allemaal anders gelopen, ik verkoop 'm niet. :slight_smile:

Heel goed. Prachtig horloge. :wink:

1 like

Trouwens, nog even een plaatje voor de sfeer:

21 likes

Ja man…daar hoort echt een nieuwe bezel op :joy::joy:

1 like

Nee joh. Ten eerste is er niks mis met doorleefde Cartier. Het zijn een beetje de jaren 90 Defenders onder de horloges… Ze worden van een deuk of kras niet minder cool. Integendeel.

Ten tweede: Drie keer niezen en hij is weer exact zoals hier op de foto. Een nieuwe bezel of het horloge op laten maken zou ik echt alleen doen om 'm te verkopen. Ik zou het niet eens bij een beurt willen laten polijsten, eerlijk gezegd.

2 likes

Ja, ergens wel eens. Ik bedoel, ja, hij kan wel een poetsbeurtje gebruiken, maar uiterlijk een maand of twee later wederom. Dan blijf je bezig.

Deze vergelijking zie ik niet helemaal met een hoogglans luxeartikel, maar een cool horloge is het natuurlijk wel. :+1:

De Santos de Cartier is toch gewoon een onverwoestbaar GADA horloge?

Ik vind de old-timey stijl, een soort van oud-geld-vibe, zeg maar, in combinatie met het robuuste karakter van dit horloge inderdaad op een oude Defender lijkt.

Glimmende luxe? Een stalen sporthorloge? Hmpf.

1 like

Uiteraard was ik sarcastisch.

In navolging op

1 like

Ik weet 't. Sterker nog, ik zou het je niet kwalijk nemen als je niet sarcastisch was, hij ziet er namelijk uit alsof hij nog met Prins Bernhard op safari is geweest. :rofl:

1 like

Mooie combo.

Sprak die na 12 maanden. :see_no_evil::joy:

1 like

24 likes

Nice, Bloemert! Staat je goed.

1 like

Thanks! Ik ben er zelf ook niet ontevreden mee. Zo erg zelfs dat ik nu overweeg om naar een andere toe te werken.

3 likes

Andere? Kleur? Cartier?

1 like