Cartier only (Deel 2)

17 likes

Andere Tank. Maar die wordt lastig zoeken en is ook aan de prijs. Later wellicht meer hierover.

3 likes

Ik heb een vermoeden, maar zeg niets!

1 like

Ik was laatst op een kunst en antiekbeurs. Daar stond ook een stand van een juwelier met Cartier. De prijzen vielen mij mee. Later hoorde ik dat Cartier nogal afschrijft. Hoe is jullie ervaring?

1 like

Als je list betaalt schrijf je zeker af. Als je goed inkoopt valt het reuze mee.

2 likes

Dat, en het hangt ervan af welk model het is. Sommige gaan alleen maar de lucht in.

Het zouden er twee of drie kunnen zijn, maar één daarvan is echt al niet meer te betalen en valt dus af.

Maar je weet nooit, wellicht komt er komende weken een gegadigde bij. Ik vind Cartier altijd een van de leukste merken om naar uit te kijken bij Watches and Wonders.

2 likes

14 likes

Wauw wat ben ik blij, en positief verbaasd over dit horloge. Uitstraling, draagcomfort!

21 likes

Vandaag binnen, gloednieuwe groene band.

19 likes

22 likes

@MrMojo eindelijk vandaag het pakket geopend. Ik vind hem mooi.

22 likes

Wow. Dan heb je nog langer gewacht dan gepland. Respect voor je zelfbeheersing!

Ik ook :ok_hand: :sweat_smile:

Ziet er mooi uit zeg en lekker fris in deze combi👌🏻

15 likes

Wat is dit toch een perfect formaat.

23 likes

Prachtig! Weet jij zo of deze groter of kleiner is dan de Santos 100?

1 like

Staat je geweldig. Vind hem echt heel mooi

1 like

Ik heb alleen de medium santos ter referentie. Deze 2 dragen redelijk vergelijkbaar

17cm platte pols btw.

1 like

Santos 100 is echt dikkertje. Bijna niet vergelijkbaar met de Dumont daardoor. Qua breedte zijn ze misschien gelijk op papier, maar de Santos 100 draagt veel groter en meer aanwezig

1 like

Iemand nog een santos medium of large in de aanbieding voor een leuk forum prijsje ? :eyes::smiling_face_with_three_hearts: