Cartier only (Deel 2)

:roll_eyes: Ik weet het. Ik weet het. Ik mag er eigenlijk niets over zeggen. En je weet niet hoezeer en hoelang ik me al heb ingehouden. Maar dit komt de laatste weken zo vaak voorbij. En altijd mis. Ik kan me niet langer bedwingen en moet er nu een opmerking over maken. Vergeef me a.u.b. Helemaal niet persoonlijk. Volstrekt toevallig dat jouw bericht de druppel was die de emmer deed overlopen. Je bent in de war met “tikkertje”. “Dikkerd” is met een d. Geloof me. Ik kan het weten. :grinning:

1 like

Leuk:-)

1 like

Direct! Ik word graag gecorrigeerd. Ik zal hem proberen te onthouden

1 like

Ik heb vroeger altijd geleerd dat je VOF de Kunst niet tegenspreekt😁

2 likes

Je hebt 100% gelijk! Dit is zo’n mooi horloge, het perfecte formaat in de drie dimensies. Zeker ook omdat het zo’n dun horloge is, staat deze al meerdere maanden op mijn verlanglijstje.
Ik heb enkel last van een mentale drempel vanwege +/- €5.000 voor een stalen horloge met een quartz uurwerk en een lederen band. Ligt het aan mij? Kan iemand mij overtuigen?

1 like

Bedankt! Die drempel moet je wel al iets verlagen hoor. Mijne was in nieuwstaat uit 2024 en die had ik voor 3500 geloof ik.

1 like

Dat zou de drempel inderdaad behoorlijk verlagen en de knoop gemakkelijk doorhakken.
Maar aan die prijs vind ik de Santos Dumont niet :face_with_monocle:

Voor iets meer dan 4K bij Crownguard aangeschaft kort geleden.

27 likes

Voel me net een pasha😄

19 likes

Santos zondag.
image

17 likes

16 likes

Beste dial hierin!

1 like

Vind ik ook. Zeker in combinatie met de bijgeleverde bruine lederen band! Een mooi contrast al met al.

2 likes

Maar staat niet meer op de NL Cartier site…
image

6 likes

Zie het inderdaad, alleen de standaard dial zie ik voorbij komen

Welke ref is dit?

WSTA0028

very nice

1 like

Wat een topper hè?

13 likes

Zeker! Cool.

1 like