Waar zijn de mensen met een knappe santos galbee, en ik wil wat kunnen wegsmelten
Vooral met die groene leren band is die echt prachtig
Supergaaf dat zwart. Ik merk dat ik ook steeds vaker naar de Santos kijk.
Ik vind zelf deze echt mooi maar eerst een keer irl zien.
Gefeliciteerd!!
Pohhh classy setje hoor!
Oke. Een Cartier moet er komen.
Maar welke… van de Tanks (gewone zilveren dial, evt staal en leer of alleen leer)
Verschillen zijn klein maar ze zijn er (kastvorm, ietsje qua formaat, plaat, banden (ook verschil in de stalen banden tussen de must en de solo). Kleine details maar aanwezig. Uiteraard worden er bandjes geswitcht. Daar is die perfect voor.
- Tank Solo large
- Tank must large
- Tank must solar beat large
0 stemmers
Mooi setje!!
Phoe mooi!
(Geel of rose?)
Een must op leer. Die stalen banden zijn foeilelijk en vrijwel alle leren banden staan hem goed. De solo is een slecht ‘Sportief’ aftreksel van wat de Tank is.
Must large is mijn keuze geweest. Mooiere kastvorm t.o.v. de solo, mooiere kroon en applicatie van de uurmarkeringen t.o.v. de solarbeat. En als je een stalen band wil, een andere BOR band kopen. En als je een vouwsluiting wil kan je die van de Tank Solo geloof ik los bestellen
Thanks, zal ik eens wat macro shots van gaan vergelijken
Goeie tip, die jij stuurt is erg mooi idd. Waar komt dit exemplaar vandaan als ik vragen mag? Erg sjiek en divers.
Rose
Dit is de beads of rice band van Forstner, vrij recent uitgebracht
Ja, op zwart kalfsleer netjes, ook een blauwe croq staat top en die Forstner BOR staat ook geweldig, kan ik beamen.