Van mijn vrouw “gepikt” voor vandaag…
Zou ik deze kunnen dragen denk je? Met flinke boomstammen?
Nope.
De band is al net aan voor mijn pols. (17,5cm+ish)
Dan kan je wel een andere band bestellen, maar het horloge is gewoon te klein voor de grote pols.
Daarom draag ik die groene tank ook nooit, die vind ik voor mijn pols te klein & deze is écht spot on.
Oké Thanks!
Voor de liefhebbers die de Forstner of een andere BOR overwegen een plaatje van de Forstner band op een mijn Must Large
Staat m goed!
Na mijn nieuwe aankoop van de Santos ben ik gegrepen door Cartier…de Tank staat nu als stip op de horizon. Ik heb de Tank Louis Cartier op het oog als ver doel, maar ben benieuwd naar ervaringen hier.
Het mechanisch uurwerk en de rosé gouden kast zijn pluspunten voor mij, maar dat het glas van mineraalglas is gemaakt vind ik een minpunt t.o.v. saffier. Lijkt me een bewuste keuze van Cartier om het origineel te benaderen?
Helemaal top. Kan je echt niet mee misgaan, maar ik zou je alsnog willen uitdagen naar meer exotische modellen: Tortue, Tonneau, Americaine, Pasha, tank a vis, santos dumont.
Cartier is zoveel meer dan alleen de tank Louis en de sportieve santos.
Mag weer posten in dit topic. Heb de moderne medium gehad. Nu eens deze proberen. Eerste indruk is erg goed.
Fit is beter door de dunne clasp. Datum is handig. En de vierkante bezel vind ik mooier.
Ik vind de oudere ook gaver.
Gefeliciteerd!
Naast de stalen band nu een zwart bandje, OEM van Cartier voor 500+ euro is me wat te gortig, dit is een ‘rubberized leather’ van Delugs. Voelt fijn, Cartier a like doorn sluiting is ook prima voor de gelegenheden.
Vreselijk mooi…
Heel mooi! Welke referentie is dat?
Wtga0058
Prachtig en speciaal
Ja, erg gaaf.
Ik heb een andere gouden tank op de shortlist staan, maar deze wijzerplaat kende ik nog niet.
Zeker ook niet verkeerd.