Cartier only (Deel 2)

Uit de verkoop gehaald?

1 like

:star_struck:

34 likes

29 likes

Geweldig horloge man :ok_hand: Valt me nu opeens dat deze de merknaam niet in de 7u heeft staan.

1 like

Nee, klopt. Dat zal wel alleen bij geprinte indexen zijn.

2 likes

Ah ok, deze zijn opgelegd begrijp ik.

1 like

Goedeavond leden,

Ik heb een Cartier Santos op het oog, het horloge ziet er netjes uit en heeft geen opvallende eigenaardigheden. Nu is het horloge watch only maar heeft het wel een inschrijving van Cartier Care welke bij aankoop overgeschreven kan worden op mijn naam.

Heeft er hier iemand ervaring mee die mij iets wijzer kan maken of dit iets toevoegd?

Groet,

Roy

1 like

Mss ff wat foto’s tonen?

Sorry had je vraag niet correct gelezen. Cartier Care heb ik weinig ervaring mee, nog nooit last gehad met uurwerken van Cartier.





9 likes

Ik wel. Dit is echter (na 2 maal opsturen :sweat_smile:) prima verholpen en nu loopt hij zo accuraat als een quartz :ok_hand: Dit betrof een nieuwe Santos.

3 likes

Altijd mooi die Medium!!! Twijfel je nog?

Zeer fraaie foto!! Ik plaats alleen maar bagger pics helaas :rofl:

1 like

Ja en Nee, over het horloge niet. Over het watch only gedeelte wel :sweat_smile:. Vandaar de vraag over cartier watch care.

2 likes

Als de prijs goed is, gewoon kopen en genieten.

Iedereen legt de lat hoger/lager dan een ander natuurlijk, maar voor een Santos vind ik dit toch al een beetje afgeragd worden. Er zitten redelijk wat butsen op de band en kast en het lijkt alsof de cabuchon ook een tik heeft gehad?
Ik zou iig even zelf gaan kijken om zeker er van te zijn dat het binnen jouw tolerantie valt en de prijs in verhouding is.

EDIT: heb je nog betere foto’s van de kroon toevallig?

iemand toevallig een mooi nubuck baby blauw bandje over voor een Tank solo large? (19-16mm). Krengen overal uitverkocht (Molequin, Delugs).

Het gaat om de verkoper, niet om het horloge wat je koopt (buy the seller). Oftewel je moet de verkoper vertrouwen en bij een relatief jong exemplaar is het toch wel opmerkelijk (red flag) dat er geen papieren aanwezig zijn.

3 likes

Verkoper heeft een goede score onder andere van q-watches. Hij is ook heel netjes in de onderhandeling. Dus dat stemt me wel tevreden.

Sorry, begrijp je niet?