Je Santos weg
Wat is ervoor in de plaats gekomen?
Geniet ervan @Pandemo ! Echt een heerlijk comfortabel horloge en heel draagbaar in de meeste omstandigheden
Je Santos weg
Wat is ervoor in de plaats gekomen?
Geniet ervan @Pandemo ! Echt een heerlijk comfortabel horloge en heel draagbaar in de meeste omstandigheden
Kwestie van smaak, vind ze allebei goed staan.
Medium staat je perfect .
Misschien omdat ik de vorm niet zó gewoon ben
Ik vind de blauwe vrij groot staan. Persoonlijk vind ik dat bij een Cartier op de één of andere manier niet passen. De medium staat perfect
Eens, ik vind de blauwe ook een tikkeltje aan de grote kant.
Persoonlijke voorkeur, zou zelf voor de medium gaan.
Sterke voorkeur voor de medium in die foto’s, maar ik ben lichtelijk bevooroordeeld
Medium staat je beter!
Volgens mij heb ik 65euro betaald vorig jaar
Medium staat je top!!!
Bedankt voor je reactie, ik zal binnenkort is gaan informeren, maar de prijs valt mij nog mee.
Huidige prijs voor de extra schakel is € 84,-, en kan hem bestellen en toesturen.
Bedankt voor je aanbod, maar heb zelf slechte ervaring met verzenden, en ik kom geregeld bij S & C in Den Bosch dus neem het daar dan wel mee.
Jij krijgt hem altijd lekker op de foto!
Moet ik ook meer mijn best op doen…
Laatst wel de eerste krassen op de bezel gemaakt. Was de ski’s aan het pakken en er viel wat mee naar beneden, schaafde zo er langs… leek op eerste oog erger dan het was, weinig diep, maar doet altijd even pijn.
Thx, gewoon met een Samsung.
V.w.b. de krassen: hij is er berucht om, maar op één of andere manier is de mijne na dik 2 jaar dragen nog als nieuw.
Het is echt wel een favoriet!