Cartier only (Deel 2)

Heb ik niet specifiek naar gevraagd. Vermoed niet dat het bij Cartier zelf gedaan wordt.

Wat me wel opviel was dat alle facetten en bezels nog mooi scherp waren, kloppende brush en de schroefjes van de band bijv. ook waren afgeplakt (en dus niet meegenomen en mat geschuurd) tijdens het polijsten. Al met al een veel betere conditie ten opzichte van de meeste exemplaren die online voorbij ziet komen.

1 like

De laatste 2 aankopen waren een kroontje, maar deze Santos begint me steeds meer te trekken :star_struck:

20 likes

Niks anders dan positieve verhalen gehoord ook. Is verbonden met Langedyk dus gerenommeerde naam

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Hoor regelmatig positieve verhalen en zijn toch wel een van de grotere verkopers in Nederland

1 like

Ze geven maar 3 maand garantie op de geleverde horloges. Moet zelf, als gecertificeerd Cartier horlogemaker, 2 jaar garantie op de full service geven en 1 jaar op een herstellen WD. Neem aan dat ze de aangeboden horloges hebben laten nakijken / polijsten voor de verkoop. Iemand met ervaring zal ernaar gekeken hebben maar originele pakkingen etc. zullen niet vervangen zijn. Soort van moment opname.

Er zijn zeer weinig handelaren die echt onkosten maken voordat het horloge te koop gezet wordt.
Hieronder een van de Cartier horloges die ze aanbieden: Mineraalglas volgens Timeless, is vanaf de introductie saffierglas geweest!

9 likes

Fijn uitzicht tijdens het bammetje.

22 likes

Interessant, dat is wel erg weinig. Je zou toch minimaal 1 of 2 jaar verwachten.

Verbaasde mij ook laatst dat Tissot nog maar 2 jaar garantie bood bij nieuwe horloges, ik dacht dat de meeste merken wel de staat naar 3-5 jaar hadden gezet.

1 like

Vind ik echt de mooiste Cartier wat mij betreft :star_struck:

19 likes

Ja ik vind hem ook echt heel nice!!! Alleen wil ik hem eens om mijn pols zien, ik heb zelf alleen de medium en kleinere modellen.

2 likes

Elke keer als ik heb bij jou voorbij zie komen denk ik weer wauw :heart_eyes:

1 like

Dankjewel. Dan schiet ik er nog maar ff eentje:

20 likes

26 likes

Mijn ex? Van Roy gekocht?

1 like

21 likes

Voelt wel klein aan tov de large die ik een tijd geleden had

1 like

Toont helemaal niet klein. Perfecte maat juist, afgaande op deze foto.

2 likes

Dit ja. Medium is the way to go. Veel plezier er mee. Ik heb er goed voor gezorgd.

4 likes

Staat je goed kerel!

1 like

Merk ik idd op

2 likes