Cartier only (Deel 2)

Absoluut. Maar ik kan dress horloges op leer goed waarderen en deze zijn goed uitgewerkt

1 like

Ja, fucking vet.

Ieder zijn ding natuurlijk, dat maakt de hobby ook leuk. Ik zal me onthouden van mijn mening :wink:

Die hoor ik ook graag hoor. Ik heb geen problemen met afwijkende meningen en stel de mijne ook graag bij.

Laat ik een nuance aanbrengen. Ik ben alleen fan van de tonneau en cintree waarbij het echt twee volledig gescheiden wijzerplaten zijn. Cartier heeft met de tank en tank a vis ook modellen waarbij de dual time middels 1 uurwerk doorlopen en die zijn niet zo mooi. Zeg maar gerust, lelijk.

7 likes

Goedemorgen, en deze vind ik weer net iets minder lelijk. Maar nog steeds niet mijn ding, verder kan ik wel genieten van een heel groot deel uit de cartier collectie.

2 likes

Ik ben meer van de gmt horloges, en hou meer van een rustige wijzerplaat.

1 like

:drooling_face: :fist::sweat_drops:

1 like

Een briljant horloge en misschien wel het mooiste Cartier horloge-ontwerp. Al is mijn Tortue dan op z’n minst een goede tweede.

Laat maar, vergat deze even🤯

16 likes

Er zijn er zó veel. De tortue heb ik ook hoog zitten. Zo een monopusher tortue is grail materiaal.

3 likes

Classic

30 likes

Veel beter wordt het niet inderdaad… maar die van @rorymoer kan er zeker ook al mee door :sunglasses:

2 likes

Geweldig om te dragen

18 likes

Lastig om de geblauwde wijzers vast te leggen, maar echt prachtig als de zon ze raakt. Mag sinds dit weekend ook meedoen in dit hoekje van het forum. Heel blij met het horloge, zo comfortabel. :heart_eyes:

17 likes

Tof man!

1 like

Stilletjes hier

19 likes

Er missen 2 schroefjes aan de achterkant. De AD wilde alleen helpen bij een volle service. Iemand een idee waar schroefjes gewoon te krijgen zijn?

4 likes

Sure? Ik zie er 3 (van de 4).

1 like

Correctie: 1 mist en 1 is lam :wink:

1 like

https://www.vintagetankwatches.com/

Geen idee maar ik zou hier eens vragen.

Ik moest hier om lachen om de eoa reden. Niet je suggestie, die was goed, maar het feit dat er een website is die “vintagetankwatches.com” heet, waar maar liefst 6 horloges te koop staan, waarvan 2 Santos’ :joy:

1 like