Cartier only (Deel 2)

De dealer heeft nog veel meer te koop, maar de website is nooit echt up-to-date geweest. Veel must de cartier Tanks, maar ook moderne high-end Cartiers. Is iemand met veel kennis en ervaring van Cartier.

1 like

20 likes

20 likes

15 likes

Gisteren even omgehad. Heel bijzonder deze, maar ik moest zelf wel een beetje wennen aan het formaat.

26 likes

Te klein ehh.
Ik draag de groene ook nooit, voor m’n vrouw is 'ie geweldig en hij wordt lekker afgedragen. :wink:

1 like

Alle Cartiers die ik mooi vind zijn (te) klein :pleading_face:

For instance:

Laquer dial dumonts; veel te klein

Santos medium; veel te klein

Tank solo XL (notabene); te klein.

Cartier, I love you, maar hook a brother up.

5 likes

Je had de santos large toch? Niet mooi? :thinking:

Klopt. Wel mooi maar nu komt het achterlijke: die vond ik te groot en uit verhouding. In mijn beleving steekt het nogal krap met Cartier. Bij een ander zeg ik altijd: ze horen klein en elegant te zijn. Ik ben nogal uit de kluiten gewassen en dan is heel klein het net niet. Te groot haalt dan weer de elegantie onderuit die een Cartier hoort te hebben.

Anyway, lulverhaal weer natuurlijk maar ik kom er bij dit merk steeds net niet uit.

8 likes

Ik had gisteren ook deze even om, de Santos Dumont XL. Net ff een slagje groter dan die lacquer (die zijn maat L) dingen.

Deze is dan wel weer wat aan de prijs, maar lijkt me voor jouw polsen een prima formaatje.

11 likes

Voor mij volledig nieuw deze. Ik ga even naar configuraties kijken want ik vind deze niet zo🤔

3 likes

Ging ook niet zozeer om deze specifieke config, maar om de kast. Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat ze hiervan nog meer hebben in de reguliere lijn. Deze is van een LE serie, maar het klinkt niet onaannemelijk dat hij dan ook in staal ofzo bestaat.

1 like

Tank Solo XL is te groot voor bijna iedereen, hoe groot zijn die polsen van jou dan?!

2 likes

Ze passen nog steeds twee keer in die van @SAT dus misschien overschat ik mezelf wel. Zal hem vanmiddag eens gaan passen.

1 like

Grappig, voor mij de blauwe of groene Must is de enige Cartier die ik nog wel om mijn pols zie.

Komen weinig te koop, wellicht een keer bij Q-watches ofzo daar komt nog wel eens moderne Cartier voorbij.

1 like

Mooi maar wel slecht afleesbaar

1 like

Ik snap wel wat je bedoeld, ik had liever nog een maatje tussen de medium en large gezien. Het kleine is iets daar moet je echt aan wennen. Eerst vond ik het ook niks en nu heb ik een cwc van 36mm. Maar een explorer 36mm op stalen band vind ik dan ook weer te klein en santos medium ook :sweat_smile:
Vervelende hobby :smiling_face_with_tear:

De dumont is prachtig, tijdje terug ook nog om gehad :heart_eyes:

16 likes

Grappig, ik droeg twee jaar lang een Speedy Pro en toen ik de santos medium om had, vond ik die te groot, dus ben ik uiteindelijk voor een santos galbee xl gegaan. Die is iets smaller dan de medium, maar wel langere lug to lug.

1 like

De alleskunner. Kan overal bij en nooit zorgen om krasjes op de botercomposiet bezel.

22 likes