Cartier only (Deel 2)

Ik zou hem zo kopen als hij niet zo minuscuul was. Mooi ding hoor!

4 likes

Op mijn 17 á 17,5cm pols is hij echt perfect, maar met jouw polsen snap ik je.
Ik wil hem ook terugkopen, alleen dan in een ander kleurtje. Daarom gaat deze weg.

11 likes

Ralph Vrösch even bellen of je die rosegold van hem kan kopen. Ow die zou nu trouwens wel in de Leopard room zitten met Wei Koh. In die kelder heb je geen bereik helaas.

3 likes

Ik denk daar nog even over na, oké? :joy:

Die rose is wel supervet trouwens, zou ik zo kopen.
Maar ik ga proberen die groene of blauwe te bemachtigen, liefst de groene.

2 likes

Die monopoussoir is mooi, maar ook minder dan de CPCP-varianten. Al vind ik de kast en het uurwerk echt gaaf gedaan. Goud beter gelukt dan platinum, naar mijn mening.

Klopt. Beetje ‘gedoe’ om er dan prijs op aanvraag bij te zetten. Dus hier in dollars:

Time only goud: 31k
Time only pt: 35.6k
Time only pt en stenen: 59k
Chrono goud: 51k
Chrono pt: 59k

1 like

Hoeveel is dat in gezonde nieren gerekend?

7 likes

Misschien kunnen we met vijf HF’ers allemaal één nier afstaan en hem dan in roulatie dragen?

3 likes

Een Flipper it forward zou ik me wel voor opgeven

4 likes

Nog niet op de Cartier website te zien en nog nergens een press release of artikel over gevonden, maar dit is een Panthere Large!
:heart_eyes:

11 likes

13 likes

Laatste foto van de Dumont. :face_holding_back_tears:

Nu mag @Vanne

19 likes

Vanne is nu heel erg blij :grin:.

22 likes

Poh, goede foto zeg. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Kei mooi
2500,-?

1 like

Haha, je stuurt hem per ongeluk niet als PB. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Oh dacht dat dit een openbare advertentie was :face_holding_back_tears:

@flowert & @ElChueco is de zwarte Santos Dumont een beetje te matchen met andere kleuren straps dan zwart… of niet geprobeerd? Ik begin hem steeds cooler te vinden en ik heb mij erbij neer gelegd dat ik de rose gouden versie ooit ga vinden voor een redelijke prijs (200 stuks, pas eentje op C24 gezien voor dik in de 20k en binnen een dag weg).

Je kan alleen originele straps monteren dacht ik?
Zou prima moeten kunnen natuurlijk, maar volgens mij is het geen voordelige hobby.

DeLugs heeft een aantal leuke opties: Appreciating Cartier – Delugs

Maar omdat de hele voorkant zwart is vroeg ik me af of iets anders dan zwart wel mooi zou kunnen staan. Misschien, groen, donkerblauw, grijs, beige, zoiets.

8 likes

Nee hoor, dat hoeft niet.

16 likes