Oh.
Maar als ik de aansluiting zie, zou ik alleen originele straps monteren.
Foto van n bekende van me.
Ik vind 't mooier zo, de aansluiting op de lugs.
Oh.
Maar als ik de aansluiting zie, zou ik alleen originele straps monteren.
Foto van n bekende van me.
Ik vind 't mooier zo, de aansluiting op de lugs.
Volgens de medewerkster van de boutique wel, zie onderstaande kleurstalen die mij getoond werden. Inderdaad wel aan de prijs, meende rond de 350 euro voor alleen de band.
Bandjes zijn makkelijk te wisselen door het quick-switch systeem. After market van Delugs leverde juist daardoor problemen op, omdat dit systeem gepatenteerd is en Cartier moeilijk ging doen, zie onder.
Oh wauw! M’n man draagt de medium en die is al prachtig
Volgens mij moeten andere kleurencombinaties prima te doen zijn. Cognac lijkt een voor de hand liggende optie. Maar met dat soort prijzen blijf ik nog even bij zwart .
Santos dumont heeft niet het zelfde systeem als de santos de Cartier
Die donkere tinten werken toch wel het beste wat mij betreft. Die grijze nubuck zou mijn keuze zijn
Hazel Saffiano vind ik anders ook wel mooi.
Die bedoelde ik inderdaad.
Ook mooi, maar ik ben geen saffiano liefhebber
Schokkend . Zijn wij het nou echt oneens? Dat heb ik nog niet vaak meegemaakt…
Klopt! Maar slechts over het bandje. Het horloge kijk ik nu al naar uit om eens in het echt te zien
Hele mooi foto en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Echt coole opties zo te zien. Donker toch het best en beige kan ook wel. Het horloge lijkt wel getekend op sommige foto’s. Echt goed gedaan van Cartier.
Ook die van mij. Staat er zo goed bij en vind nubuck of suede of Cartier horloges vaak een goede combinatie.
Haha, excuus, ik zal ophouden
Die staat ook erg goed inderdaad!
Helemaal mee eens. Vind de Dumont lijn leuk maar wat ik vandaag ook al tegen @rorymoer zei; de introductie van die lak platen en bezels zijn voor mij echt de beste zet die Cartier heeft gemaakt in alle moderne Santos lijnen
Dankzij de suggestie van @Schoen om de advertentie van @Samme eens te bekijken, is de Santos klaar voor de zomer.
Blij mee
Lekker wild.
Dit staat best gaaf!