Cartier only (Deel 2)

Die is ook top.
Datum op de juiste plek bij de mijne. Die van jou is zonder date. :ok_hand:

1 like

Santos stelt zelden teleur :ok_hand:

24 likes

FTFY :kissing_heart:

1 like

Ik koos mijn woorden bewust. We hadden een stroeve start, maar inmiddels is de liefde er alweer jaren :grin:

3 likes

Had ik eindelijk de knoop doorgehakt om een Cartier toe te voegen, wordt het merk niet meer gevoerd bij s&c in Den Bosch…

Gelukkig zitten er in het zuiden een stuk meer vestigingen :tipping_hand_woman:t2:

1 like

18 likes

40KM A2 zuidwaarts liggen ze in verschillende soorten, materialen en maten.

2 likes

Ik weet, dat was voorheen ook het antwoord voor iwc. Ik woon precies tussen die twee steden, maar één heeft erg de voorkeur.:slightly_smiling_face:

1 like

Heel mooi,
Welke is dit?

1 like

Interessant hoe ervaringen kunnen verschillen, ik vind S&C in Eindhoven juist een hele fijne winkel.

2 likes

Jah bijzonder hè. Eigenlijk zijn al ervaringen bij verschillende sc filialen heel goed. Terwijl je regelmatig mindere verhalen hoort. Ik heb juist mindere ervaringen met Gassan. Waar andere dan wel weer positief over zijn.

1 like

:+1:

De Santos Medium, ref. WSSA0010 (99% identiek aan de WSSA0029).

19 likes

9 likes

Fantastisch, de combi die ik had willen toevoegen maar niet aan toe ben gekomen. Perfect voor in de zomer

2 likes

Hier mag wel weer eens wat meer gepost worden… :smile:

18 likes

Ik zal morgen weer eens wat posten, kan eindelijk weer. Vanmiddag santos uit de kluis gehaald. Alweer 2 maanden geleden, dat ik hem in huis had. Veel te lang geleden.

2 likes

Wow, wat een beauty!

1 like

Wordt weer tijd dan inderdaad :wink:

Thanks! Kiekje van die Santos van je is welkom hier hoor! :grin:

1 like