Op leer staat ‘ie ook lekker zeg
Nee, niet met korte broek en sportschoenen…
zo een classy horloge verdient beter dan blote mannen benen
Ha goed verhaal, doen we lekker niks me
Als je denkt…. Het ……
Dan ja het kan
Eens. Hij heeft me nooit beter gestaan dan met een zwemshort en polo, de zoveelste Duvel bestellend in Scheveningen. Althans, zo voelde het.
Het blauw van de wijzer komt hier mooi naar voren
Lekker plaatje!
Wauw, waar heb je die gepast? Ik volg dit horloge al erg lang, maar nog nooit in het echt gezien. Het is een beetje een unicorn.
Een ander bandje doet hem goed:
Klopt, is enige die te koop staat bij mijn weten.
Twijfel
Aah wat cool! Ik heb hem twee keer eerder te koop zien staan, eentje in Japan en eentje in Amerika, deze is wat dichter bij huis ten minste. Alsnog niet om de hoek, maar misschien te combineren met een EK wedstrijd
Ik vind hem prachtig op de video’s, maar ik vind 2x retail voor dit model teveel van het goede. Voor bijna 10k minder heb je een rose gouden PP 5196R, ALS 1815, VC Patrimony Traditionelle, etc. En voor dezelfde prijs een PP 6119R, ALS Lange 1, etc.
En dat is wat je dan wel minimaal wilt voelen.
Maar ja… super limited hè en er zijn maar weinig mensen die er afscheid van willen nemen blijkt wel.
Je maakt enkele mooie vergelijkingen.
Dan krijg je inderdaad net te weinig horloge voor je geld. Maar het is en blijft een limited natuurlijk.
Mocht je nog meer beeldmateriaal wensen, kan ik altijd langsgaan. Ben hier tot vrijdag.
Spijker op zijn kop ja. Ik kies dan liever voor een betere afwerking dan een exclusief gelimiteerd horloge.
De Langes winnen op alle fronten voor mij tov deze Cartier.