Cartier only (Deel 2)

Shiiiiiit even 300 cartier posts teruggelezen en nu mis ik de mijne.

3 likes

Het is geen Lange, maar ook wel aardig :stuck_out_tongue_winking_eye:.

30 likes

Meer dan aardig :smiling_face_with_three_hearts: Echt heel mooi! Is deze wel eens bij Cartier te passen / te zien? Ook deze heb ik nog nooit van dichtbij meegemaakt.

1 like

Mijn persoonlijke ervaring is dat meerdere officiële dealers dit model niet eens blijken te kennen. Als ik het goed heb begrepen, wordt het inmiddels niet meer geproduceerd. Dus de beste optie lijkt om te gaan kijken bij iemand die het bezit of aanbiedt.

2 likes

Hij blijft magnifiek :ok_hand:t2: vraag me soms wel eens af of die lacquer op de kast ook krast of verweerd beetje a la PVD coating. Maar inderdaad, zou hem graag eens in het echt willen zien. :star_struck:

1 like

Die zorg snap ik wel hoor. We gaan het zien :sweat_smile:.

1 like

Ik zie het ja! Zo jammer weer toch, die gouden en die zwarte zijn misschien wel de mooiste Santos Dumonts ooit gemaakt (in mijn ogen dan) en dan maar zo limited. Ik ga er maar vanuit dat er ooit wel andere varianten gaan komen zoals deze 3:

13 likes

21 likes

Na al die jaren eindelijk eens een keer een Cartier. Vet hoor, had ik eerder moeten doen!

28 likes

Deze is heel erg vet!! Had hem laatst ook bijna gekocht

1 like

24 likes

Hij is echt wel tof. Uiteindelijk is al het “normale” in de Rolex stal wel gepasseerd dus toch maar eens elders een kijkje nemen.

Tot nu toe valt het niet tegen!!

3 likes

Tof👍

1 like

Ja ik ben ook eindelijk weer eens verder aan het kijken, Cartier en IWC moeten het nu gaan doen😉

1 like

Jah Rolex uitgespeeld voor nu? :joy:

2 likes

:rofl::rofl:

1 like

Haha nee uitgespeeld zeker niet!!
Submariner en yachtmaster op t moment nog in bezit.

Enige wat nog een beetje trekt is Rolex in vol goud, maar na onze reis naar Azie, nieuwe badkamer en nieuwe auto staat dat idee ff op een laag pitje :wink:

4 likes

Die gouden Rolex begin ik steeds meer te snappen. Door gtg’s begin ik gouden day-dates te waarderen :sweat_smile:

Ja een witgouden Daytona met slate wijzerplaat, een rose day date met die bruine plaat. Fantastisch, maar eerst maar weer eens in de plus komen in het leuke dingen doen spaarpotje

Maar ach kijk dit! Ook heel tof

20 likes

Ik weet toevallig iemand die zo’n witgouden daytona heeft. Hoewel ik totaal geen daytona fan, ben heeft dat wel wat. Maar wat doet die op de secundaire markt? Onder of boven list?

Santos large is ook gewoon lekker hoor. Ben nog altijd blij met de mijne :ok_hand:t2:

1 like