Ja bevalt me uitermate goed
Hoewel deze nog steeds een lach op het gezicht tovert merk ik dat het kriebelt naar wat anders… Wellicht dus binnekort in het blauw.
Mooi juist!
Zwarte of rode plaat?
Mooie Cartier! Burgundy wijzerplaat?
Rode plaat
Yes klopt inderdaad, bijzonder horloge dat zeker.
Het valt me op dat de medium santos vaak in het blauw staat de laatste tijd. Toeval?
Er moest er eentje het spits afbijten he
Een tijdje terug waren het er een aantal, toen een tijd niks en nu weer een aantal inderdaad.
Dat zou kunnen idd. Blijft een prachtig model
Kreeg helaas zelf niet de juiste fit (schakel eruit was te strak en er bij was te los) bij de Santos Medium. Super zonde want anders was hij wel gebleven vermoed ik. Neemt niet weg dat het wel weer jeukt met al die exemplaren in het blauw
Zijn er geen “halve” schakels waarmee de juiste lengte wel behaald kan worden? Bedoel dat er ook een extra halve schakel bij besteld kan worden zodat er een verfijnde pasvorm ontstaat.
De korte schakels zijn namelijk niet altijd de helft van een volle maar rond de 60 tot 70%
Ha ja idd, opvallend!
Hier iig over-the-moon dat ik me eindelijk aan mag sluiten in dit heerlijke gedeelte!
Naar mijn weten zijn er geen halve schakels voor deze band te bestellen. Mocht dit wel zo zijn dan hoor ik het natuurijk graag van iemand
Ik draag hem wat losser idd. Kan met een kleiner en lichter model wel vind ik. Idem met de 36mm datejust (heb ik ook een xl schakel bij voor fine tuning)
Top combinatie zo!
Nee die zijn er niet. Ook geen 1,5 schakel zoals sommige merken die hebben.
Kreeg doodleuk te horen dat het in de zomer wel zou passen als je wat meer vocht vasthoudt. Het gebrek aan een fijnverstelling is erg storend ja.
Het is misschien een beetje huis-tuin-en-keuken… maar zou je niet een klein stukje leer kunnen plakken onder de kast of band? Als opvulling. Volgens mij heb ik zoiets weleens eerder gezien hier op HF.
Beetje valsspelen, want ik had hem eigenlijk gisteren om. Echter vergeten hier te posten en dit topic verdient toch wel wat meer plaatjes!
Een gemiste kans van Cartier.