Dank voor de nieuwe inzichten! Terug naar de oorspronkelijke vraag: iemand een adres voor mooie occasions?
Er zijn best veel aanbieders, ik zou beginnen op Chrono24 en vooral kijken in Nederland.
Oeh mooie, dank! Hoort de Louis geen zwart steentje te hebben ipv een blauwe?
Nee, deze blauwe is kloppend en deze handelaar is een betrouwbaar kanaal met veel Cartier-ervaring. Een aanrader.
Helaas nog wel
Ik heb net mijn Tank xl verkocht, na mijn vakantie gaat hij eindelijk weg😁. Normaal verkoop ik bijna nooit iets, maar deze kreeg echt nooit buitenlucht.
Misschien meldt ik me als ik terug ben…
Zit weinig schot in verkoop op dit moment hè, die black bay die weg moest voor de explorer is er ook nog steeds
Voor een gewone Tank Louis quartz, zijn er bouwjaren om te vermijden? In principe maakt het mij niet uit hoe oud ie is, gouden kastje blijft hetzelfde en bij een service wordt het uurwerkje waarschijnlijk toch gewoon in zn geheel vervangen. Of zie ik als Cartier leek iets over t hoofd?
Mijn aanstaande heeft mij deze mooie Ronde Solo XL cadeau gedaan voor onze bruiloft.
Over the moon. En hij past echt overal bij, heel bijzonder.
Sinds een week of twee eigenaar van een Santos Dumont, erg blij mee. Ik vind de combinatie van de geel gouden geborstelde kast en de gepolijste bezel een heerlijk zomers horloge En het moest er eentje worden met een guilloche wijzerplaat.
Ondanks de ‘large’ variant was de afmeting (27x36mm) even wennen, maar inmiddels na dagelijks dragen helemaal gewend. Hij is super plat vergeleken mijn Cartier Santos Galbée XL 2823 en valt heerlijk om de pols. Plaatje voor de sfeer:
Weten jullie het verschil tussen referentienummers 821054 en 1576? Is 1576 enkel en altijd CPCP? Er bestaat ook nog een vergelijkbare 96054, maar die heeft een witte wijzerplaat. Allen zijn ze extra plate/ultra thin en hebben, volgens mij, de FP21 handopwinder. Terwijl referentie 78097 bijvoorbeeld een stuk dikker is en een ander uurwerk (kaliber 78) bevat.
Prachtig!!
Fantastisch mooi!!
Heerlijk!!
Fantastisch, perfect voorbeeld voor mij wat (vintage) Cartier tijdloos maakt. Veel plezier ervan
Gaaf!
Goh, wat een mooie uitvoering zo.
Wat een beuker!