Cartier only (Deel 2)

Ik vind de prijzen van Cartïer net betaalbaar en

Bam!!! Gefeliciteerd met deze kanjer, staat je prachtig

2 likes

Geweldig, misschien toch als mijn 2025 doel een Cartier Tank in overweging nemen. Zo lekker anders en klassiek herkenbaar.

Deze must is zeer fraai, en de solo is ook een goede optie mocht die in het blauwe hoekje komen (iets vierkanter nog volgens mij).

9 likes

Bedankt voor alle leuke reacties. Ben er echt helemaal weg van :slightly_smiling_face:

Klopt. Kleinere kroon en afgevlakte zijdes naast de wijzerplaat. Schijnt ietsje groter te dragen ook.

5 likes

Ik ben eruit: er moet volgend jaar een 2e Cartier komen. Een 1566 het liefst. Prima exemplaren te vinden, maar ik moet van mijzelf eerst mijn Tudor Prince verkopen, want 2 Two-Tone horloges is wellicht een beetje too much.

De Américaine krijgt dus hopelijk een vriendinnetje komend jaar! :smile:

20 likes

:ok_hand:t2:

1 like

Ziet er heel gaaf uit!

1 like

28 likes

Bam! Lekker hoor :slight_smile: Wat een mooie strakke is het. Past bij de rest van je collectie!

1 like

Foto van gister maar ik laat hem hier nog even achter.

19 likes

Leuk hoor! De large neem ik aan. Merk dat ik zelf ook weer naar Cartier aan het kijken ben. Mis de santos wel eens, maar wil er ook niet perse santos geld tegenaan gooien.

Het is dat ik echt nooit met jasjes etc loop, dus ding moet meteen gedowndressed worden mocht ik de knoop doorhakken.

Dat er eentje in het blauwe staat helpt overigens niet…

4 likes

En die is helemaal nieuw :wink:!

Yes Sir.

Ik ook niet vaak hoor. Nu met mijn chillpak kan het ook.

Heb nog wel wat ideeën qua bandjes, dan kun je er alle kanten mee op. Ik vond vroeger Santos > Tank, maar ben daar echt op teruggekomen. Aanrader!

15 likes

Ik heb helaas geen Cartier horloge… maar vanaf vandaag ruik ik wel naar de boetiek :joy:

Aanrader :ok_hand:t3:

14 likes

Ik vind dat een supergoede geur :ok_hand: Voorheen bij de Kruidvat te verkrijgen voor een schijntje. Nu alleen via officiële kanalen. Lastig :sweat_smile:

1 like

Wijs! Is ook mijn plan. Ik heb al een tijd een 6119R op mijn verlanglijst maar dat is budgettair wel een hele grote hap uit mijn spaarrekening, terwijl er zoveel ander moois voor minder is. Zou in '25 ook graag een keer voor een volledig gouden kast willen gaan. Moet wel mooi onder de mouwen van mijn overhemd kunnen schuiven. Tips?

2 likes

Begrijpelijke afweging, er is gewoon zoveel moois. Ik draag bijna dagelijks hemden met een jasje, dus ik kies ook het liefst voor bescheiden kasten. Zoals je weet, kan ik een gouden Tank Américaine absoluut aanraden! Maar ook vintage Omega’s of andere Cartier modellen komen bij mij op. Je kan er over nadenken om je Datejust in te ruilen voor een gouden exemplaar op een leren band? Is erg mooi en subtiel. Bij al deze keuzes kom je wel snel bij vintage terecht, is dat geen probleem of heb je liever nieuw? De kunst bij goud is in ieder geval om zeker niet te groot te gaan, zo blijft het elegant in plaats van potsierlijk. :smile:

3 likes

Laatste weekend met de Tank solo

11 likes

Mijn nieuwste aanwinst:

20 likes

Staat je geweldig!!!

1 like

Ik vind ‘m zoals je weet inderdaad bloedmooi. Ik ga me eens oriënteren.

1 like