Cartier only (Deel 2)

Gefeliciteerd, wat een prachtig horloge en bijbehorende band :ok_hand:

1 like

Als Zuidenaar ben je niet vaak in de buurt van de hoofdstad, gok ik zo. Maar mocht je een keer in de buurt zijn: Cartier Tank Americaine Chronograph ref. 1730

Spiegelgracht heeft dezelfde referentie liggen als die ik heb. Ze hebben hem al bijna een jaar volgens mij, ik denk dat het aan de prijs ligt. De mijne heb ik gekocht bij AWCO voor ongeveer duizend euro minder. :smile:

3 likes

Zie overigens dat de kast ook niet helemaal scherp is. Erg vreemd dat ze zoveel vragen voor dit exemplaar maar goed. Wel een uitgelezen kans om hem om je pols te zien :slight_smile:

1 like

Dank voor de tip, ik wil nog een paar maandjes wachten, maar deze zal zo snel niet verkocht zijn, denk ik. Ik ga in ieder geval in januari of februari een kijkje nemen.

1 like

Dank voor de reacties @Timelover en @Anthony! Ben er erg blij mee. Dit is een medium en zit inderdaad als gegoten!

2 likes

25 likes

Hartelijk dank, staat hier nu ook op het korte termijn aanschaflijstje :woozy_face:

Had eerst gedacht meer naar het gouden/vintage model te trekken, maar ben nu denk ik wel om…

2 likes

22 likes

Netjes geschoten, ziet er tof uit!

1 like

19 likes

Tof stijltje.

1 like

Thx :sunglasses:

1 like

Deze heeft gisteren kerstdienst gehad en dit is de after math op het nachtkastje na 6 gangen kerstdiner. :christmas_tree:

Vrolijk kerstfeest iedereen.

18 likes

23 likes

Eindelijk hier ook mogen deelnemen!

26 likes

Proficiat!

1 like

Dank! Erg content mee!

2 likes

35 likes

Is dat bandje gemaakt van de fauteuil?

2 likes