Gefeliciteerd, wat een prachtig horloge en bijbehorende band
Als Zuidenaar ben je niet vaak in de buurt van de hoofdstad, gok ik zo. Maar mocht je een keer in de buurt zijn: Cartier Tank Americaine Chronograph ref. 1730
Spiegelgracht heeft dezelfde referentie liggen als die ik heb. Ze hebben hem al bijna een jaar volgens mij, ik denk dat het aan de prijs ligt. De mijne heb ik gekocht bij AWCO voor ongeveer duizend euro minder.
Zie overigens dat de kast ook niet helemaal scherp is. Erg vreemd dat ze zoveel vragen voor dit exemplaar maar goed. Wel een uitgelezen kans om hem om je pols te zien
Dank voor de tip, ik wil nog een paar maandjes wachten, maar deze zal zo snel niet verkocht zijn, denk ik. Ik ga in ieder geval in januari of februari een kijkje nemen.
Dank voor de reacties @Timelover en @Anthony! Ben er erg blij mee. Dit is een medium en zit inderdaad als gegoten!
Hartelijk dank, staat hier nu ook op het korte termijn aanschaflijstje
Had eerst gedacht meer naar het gouden/vintage model te trekken, maar ben nu denk ik wel om…
Netjes geschoten, ziet er tof uit!
Tof stijltje.
Thx
Deze heeft gisteren kerstdienst gehad en dit is de after math op het nachtkastje na 6 gangen kerstdiner.
Vrolijk kerstfeest iedereen.
Proficiat!
Dank! Erg content mee!
Is dat bandje gemaakt van de fauteuil?