Dat verhaal hoorde ik vorig weekend. Prachtig.
De two piece tank collectie van mijn vrouw. De Cartier met groene wijzerplaat (zou je in dit licht niet zeggen) heeft een nieuwe molequin round scale alligator gekregen voor de kerst.
Ik vind het geslaagd!
Gefeliciteerd, mooie Santos!
Wel voorzichtig hè, ik probeer mij sterk in te houden, haha
Grappig om te zien dat beide Tanks (die van jou en MrMojo) bijna verschillend lijken, maar precies hetzelfde zijn, toch?!
Zelfde refs inderdaad.
Yes, zelfde. Een andere hoek of wat meer afstand kunnen een horloge op de foto heel verwchillend laten lijken
Stijlvol horloge. Proficiat hoor
Hou mij ook in haha. Vrouw wil er een voor ‘vasthoud’ en dan is de keuze langs de AD of t forum
Erg charmant, proficiat!
Wat ik me al een tijd heb afgevraagd, en misschien kan iemand me het hier vertellen, waarom en sinds wanneer zijn die cabuchons van Cartier zo lang en puntig? Plezierig lijkt het me allerminst, en eigenlijk vind ik het er ook een beetje eigenaardig uitzien. Zal verder niemand lastigvallen met die mening en verandert weinig aan de klassieker die het is, maar is dit terug te voeren op een precedent dat ik niet ken?
Geen idee sinds wanneer en kan me voorstellen dat die punt niet fijn zit, dat dacht ik namelijk ook. Maar bij mij tank is het totaal niet storend, ik voel er helemaal niks van en de punt is niet scherp of spits ofzo. Ik voel er niks van.
Ik vind het wel een soort van mini piemeltje, dat dan wel.
Die vergelijking was nog niet in me opgekomen .
Hmm daar moest staan ‘baargoud’.
Dit hield mij ook een tijd tegen om een nieuwe te kopen. Bij de vintage tank die ik heb is het namelijk een kleine en daar heb ik geen last van. Uiteindelijk toch ook de nieuwe gekocht en merk helemaal geen verschil in dragen.
Totaal geen last van