Cartier only (Deel 2)

Omega en chopard gedeelte helemaal eruit, van rolex de ym en 1 dj eruit.

1 like

Ah mooi dat dat al vast staat, ik heb er ook in een half jaar 3 verkocht. Van 13 naar 10 gegaan, wel weer even prettig. Maar andere kant is het maar tijdelijke rust. Want het kriebelt alweer :joy:

1 like

Nee ik merk echt dat ik klaar ben, nog 1 echte knaller voor erbij ( waarschijnlijk volgouden gmt ).

2 likes

Poeh dat zou wat zijn, met alle verkoop ben je al wel een heel eind denk ik?

Ja dsn hou ik nog wat over voor vakantie :rofl:

1 like

Kijk aan win win situatie :ok_hand:t2:
Maandje naar de Balkan?

Ja zwz Balkan en Griekenland

1 like

Nice, ik ben vorig jaar in Slovenië geweest. Maar zou wel eens wat meer van de Balkan willen verkennen. Vond in Slovenië de mensen heel vriendelijk. En het is denk ik/hoop ik minder ontdekt dan de rest van Europa :grimacing::joy:

2 likes

Mijn vrouw met mijn Cartier Tank die ik een tijdje geleden hier op het forum over genomen heb. Het horloge, niet mijn vrouw :upside_down_face:

Gefotografeerd op Kodak Tri-X film met een Leica M6.

22 likes

Ik overweeg een Cartier santos, blauwe variant. Maar twijfel over medium of large. Draag altijd 40mm /41mm rond en vind persoonlijk 36mm rond te klein. Omtrek pols is 17 cm. Iemand ervaringen of foto’s?

2 likes

Doe jezelf en de rest van HF een plezier en neem die van @Timelover over. Anders doe ik het.

De Santos in 35mm is voortreffelijk op een pols van 17cm.

4 likes

17.3cm pols

Voor de santos medium is the way to go vind ik.

Verder draag ik 40-42mm

17 likes

Bedankt!, oogt goed wat afmeting betreft.

Ik zie de advertentie niet…

2 likes

Heb zelf op hetzelfde punt gestaan, maar eenmaal om de pols werd het vrij snel duidelijk. Medium is m.i. de enige juiste maat.

Mijn pols is weliswaar iets smaller, maar de large was echt kolderiek.

17 likes

Zie post 1834 :wink:

1 like

Dat is mijn ex. Super horloge, zou hem zo weer terug willen :sweat_smile:

4 likes

Nog even geduld

1 like

Haha correct. Heb hem 3 x gedragen, maar draag de witte wijzerplaat liever

1 like

Beide tof :ok_hand:

1 like