Cartier only (Deel 2)

Stijlvol!

1 like

Vijftig tinten bruin.

Had zin om te wisselen, maar ik kon eigenlijk geen goede reden bedenken.

27 likes

Sexy

Hier wel nog even terug naar het standaard bandje. Net terug van een week de Tudor om op de piste

15 likes

23 likes

Deze is zo prachtig, overweeg hem al een poos, staat momenteel in top 3 op mijn shortlist als potentiële volgende NA…

1 like

Help! Ben er over uit dat die Santos er op korte termijn gaat komen. Zit ik nog met wat keuzes:

Omdat ik hem 1. Mooi en 2. Krasbestendig vind, heb ik de voorkeur voor een exemplaar met DlC bezel. Die is er echter alleen in L. Andere optie zou dan een medium zijn en de bezel laten brushen? Ben iemand die de voorkeur heeft voor gewoon lekker dragen en gerust de heg gaat staan snoeien met horloge om. Polsmaat 17.5.

Ik weet dat het beste advies is “ga passen”, maar daar heb ik nu op maandagavond niet zoveel aan en als ik mij niet vergis zou ik daarvoor sowieso naar Amsterdam moeten? Ga jong gebruikt of bij grijze dealer aanschaffen, maar om daar te passen is ook niet echt mijn ding.

3 likes

Hoezo niet daar passen? @kareljansen

1 like

Daar voelt het voor mij toch wat minder vrijblijvend. Is dat onterecht?

Ja, wel een beetje. Als zegt dat je je aan het oriënteren bent op een volgend horloge, waarvan die Cartier één van de kanshebbers is, kun je die prima even bepotelen. Dan heeft de verkoper echt geen valse verwachtingen, ze hebben de halve dag door klanten die niet meteen met een horloge naar huis gaan.

5 likes

Die brusht zichzelf wel na verloop van tijd en het draagt alleen maar onbezorgder, althans dat is mijn ervaring. Kies in de eerste plaats de maat die je echt goed vindt, de L is niet onoverkomelijk groot maar mist toch wat van de elegantie van de M.

Maw… gewoon passen dus :blush:

3 likes

Voor de afwisseling…

11 likes

15 likes

Voor een zaak echt 0 problemen om je iets vrijblijvend te laten passen. Zij weten als geen ander dat de meeste mensen iets gewoon is willen zien en dat als je een positieve ervaring bij ze hebt, je mogelijk meer geneigd bent uiteindelijk daar de aanschaf te maken. Of er mensen zien die alleen passen om later online of ergens anders te kopen? Dat hoort er ook bij en kunnen ze niks aan doen.

Hoort gewoon bij dit soort aankopen

3 likes

Heb ik ook wel eens met een Explorer 36mm gedaan, goed gesprek en daarna vriendelijke bedankt. Volgens mij geen enkel probleem. Kreeg zelfs later aanbieding van 41mm DJ.

1 like

26 likes

Opnieuw mijn vrouw in beeld, dit keer met haar Cartier aan de pols.
Op Kodak Tri-X gefotografeerd.

23 likes

Schitterend! Mooie foto en geweldige Cartier :+1:

En zie je wel dat kinnen moeten kunnen @Wieskunde ?

2 likes

Inderdaad een prachtige foto en het horloge is top!
Ik ben nogsteeds kin foto fan, anderen alleen minder.

2 likes

En nog even een on topic foto

13 likes

Oh ja ik doe mee!

19 likes