Goedenmorgen,
Mijn moeder heeft een Cartier pasha gekregen die van mijn opa geweest is.
Ik hoop dat jullie mijn wat uitsluitsel kunnen geven of dit horloge het waard is om te laten taxeren.
Mvg Dennis.
Goedenmorgen,
Mijn moeder heeft een Cartier pasha gekregen die van mijn opa geweest is.
Ik hoop dat jullie mijn wat uitsluitsel kunnen geven of dit horloge het waard is om te laten taxeren.
Mvg Dennis.
Volgens mij had het dit model dan moeten zijn?
Ik vrees dat deze niet door Cartier is gemaakt… Het referentienummer op de achterkant verwijst ook naar een ander model…
Volgens het referentienummer op de achterkant had het deze moeten zijn:
Dit horloge is helaas nep dat kun je zien aan de lume op de wijzerplaat index vierkantjes. En de Indexen zijn ook niet recht geplaatst.
Zie ook de positie van het datumvenster ten opzichte van de andere getoonde Pasha’s.
Het datumvenster op een andere positie duidt op een ander uurwerk dan dat Cartier gebruikte.
Het eerste wat opvalt is dat het geen echte chronograaf is. Dan weet je dat het namaak is.
Ik vermoed, aan het datumvenster te zien dat er geen automatisch maar een Quartz uurwerk in zit.
Tikt de secondewijzer of loopt deze vloeiend?
die foto’s maken een hoop duidelijk.
Volgens mij is het wel een automaat.
Paar keer draaien en hij loopt weer.
Een neppert.
Hebben ze jouw opa nu belazerd?
Nou dat denk ik niet. Ook geen idee waar die vandaan komt. Voor mij is het duidelijk.
Bedankt voor jullie reacties!
‘Opa’ …
Ja, dat staat er. Of opa droeg bewust neppers of opa is zelf een nepper. Zeg het maar.
Exact, nooit opgevallen dat 99% van de neppers hier van een oud vrouwtje of mannetje geweest zijn?
Als ik had geweten dat die nep was had ik überhaupt geen topic aangemaakt.
Je kunt niet alles en iedereen over één kam scheren hè.
En ja oprecht van mijn opa geweest.
Mensen kappen met dit topic vervuilen