Cartier Santos 100 ‘Medium’ 18k. goud/stalen horloge met garantie

Te koop:

Merk en model: Cartier Santos 100
Diameter: midsize horloge in de kastmaat van 33mm x 44mm en slechts 11mm dik. Het draagt als een rond 38mm/39mm horloge
Leeftijd: circa 2010
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 11-2024
Factuur en/of certificaat: Certificate of Authenticity and Warranty aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Komt met Cartier doos en Cartier omdoos
Verzendkosten of afgehaald: beide kan, verzenden op eigen risico, afhalen heeft de voorkeur (regio Utrecht)
Conditie (krassen, werking etc): minuscuul krasje op het glas (niet op de foto te krijgen en klein deukje op de kroon niet ernstig of zichtbaar aan de pols.
Soort uurwerk en kaliber: automatisch Swiss Made Cartier uurwerk, Cal. 049
Vraagprijs: 3300
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Zeer net Cartier Santos 100 Medium te koop. De juiste maat. Horloge komt met de Cartier doos en omdoos.
Dit horloge komt op de originele Cartier croco leder band met dubbele Cartier vouwsluiting. De band past tot circa 20cm polsen. Het bandje heeft wel wat draagsporen en is op termijn wel vervanging toe (hier is in de vraagprijs ook rekening mee gehouden). Het horloge is in nette staat wel is het het vermelden waard dat op het glas een minuscuul krasje zit die niet op de foto te krijgen is dit is ook niet zichtbaar tijdens het dragen en de kroon heeft een klein deukje, niet ernstig of zichtbaar aan de pols maar ik wil dit uiteraard wel vermelden.

Er zit nog garantie op tot en met 20-11-2025.

13 likes

Up!

Er komen behoorlijk wat vragen over de kroon binnen. Ik heb hem zo gekocht, dus de beschadiging is niet door mij veroorzaakt. Hij is ook expliciet (bij verkoop aan mij) nagekeken door het servicecenter of dit invloed op de werking van het horloge had, dit had geen invloed anders was het opgelost.

1 like