Ik krijg een beetje het gevoel dat je fan bent van tag heuer
Hmmm, I wonder why…
De Cartier Santos is erg druk met al die schroefjes, ik geloof nogal krasgevoelig en op dit moment een “hip” horloge,
De Monaco is aan de andere kant echt een groot en dik horloge, maar wel een strak design en meer nog dan de Santos een design-classic.
Vergelijk de Santos van nu eens met het origineel uit 1916, dat is zoveel minder druk, minder lijntjes, minder prominente schroefjes en daarmee mooier IMHO. Not to mention de heerlijke geblauwde wijzers
Die Monaco ben je binnen een paar maanden op uit gekeken als het niet eerder is. Steve McQueen droeg hem ook alleen in de film, daarna nooit meer mee gezien. Oftewel, leuk voor een keertje.
Santos. En de blauwe is veel rustiger dan de Santos met witte dial. Natuurlijk is de TH erg mooi maar de kast is te lomp in verhouding met de band. De TH is wat meer een dresser t.o.v. de Santos.
2 totaal verschillende horloges. Met een blauwe wijzerplaat als inhoudelijk grootste overeenkomst
Ga voor het horloge dat bij jou past, hét horloge waar jij zelf echt gelukkig van wordt.
Met enige twijfel: Santos, de draagbaarheid wint van de esthetiek in dit geval.
Ik snap de Cartier hype totaal niet, maar moet zeggen dat de kleur blauw van deze plaat erg mooi is.
Anyway, Monaco dus.
Ik zou voor de Monaco gaan, mijn eerste grote liefde en die beklijft. Al jaar of vier wekelijks om de pols
Thx voor de input iedereen. Op dit moment neig ik meer naar de TH. De Cartier was prachtig om te zien maar ik denk dat ik me dood ga ergeren aan de krassen die als snel zullen veschijnen op de gepolijste delen. De TH is daar iets minder gevoelig voor denk ik
Voor wat betreft de Monaco kan ik dat bevestigen. Ben er niet mee op expeditie geweest, maar dagelijks gebruik laat nauwelijks sporen achter
Oei… Lastige keuze.
Ik denk dat ik in dit geval voor de Monaco zou gaan.
Uiteraard wel op staal.
Om er later een keer een leren band bij te scoren.
De Monaco lijkt me oprecht een van de minst comfortabele horloges die er zijn.
Dus 2-0 voor de Santos (uiterlijk en draagbaarheid)
100% de santos!!
100% de Santos. Maar de Monaco wil ik er best bij hebben ook dat blijft een gaaf horloge.
de blauwe santos is moeilijker afleesbaar wel mooi, maar mijn ‘grijze’ is ook fabelachtg en beter leesbaar
Dit is dan ook de enige juiste uitvoering. Niet verder vertellen hoor
Plus, je moet er een 911 bij hebben anders … tja, wat zal ik zeggen … is het een vaas zonder bloemen Net als een IWC TopGun hebben en dan nog niet eens een Cessna 172 Skyhawk kunnen vliegen … Een Mondaine SBB CFF FFS en een modelspoorbaan kan dan nog net … maar, op het randje hoor
De blauwe santos