Cartier Santos blue dial of TH monaco

Eindelijk is het weer zover, een luxe probleem. Ik ben op zoek naar een nieuw horloge…

Na een bezoekje aan S&C heb ik de keuze kunnen terugbrengen tot deze twee

images.jpeg

Ik ging binnen met het idee de monaco te proberen. Toen bleek dat de blauwe Santos er ook was kon ik het niet laten. En dat maakte mijn keuze dus moeilijk.

Wat denken jullie?

20 likes

Santos als je hem kunt hebben op je pols is echt prachtig.

5 likes

Voor mij niet : Santos.

4 likes

Ik vond beide horloges verbazend goed passen. Ik heb dunne polsen. Vooral de TH viel reuze mee

3 likes

Duidelijk de Santos. Maar vooral doen wat je zelf het mooist vindt.

3 likes

Dat in ieder geval. Maar kan nooit kwaad om een te horen bij anderen of er zaken zijn waarop men moet letten en wat de smaak is van anderen

1 like

Hmm… Ik heb normaal iets tegen romeinse cijfers, maar op de een of andere manier stoort het me bij Cartier nooit.
Ook ik zou van deze twee de Santos kiezen!

1 like

In deze kleurstelling zonder enige twijfel de Monaco

3 likes

Het is maar wat je zoekt. Een automatische chrono is dik, zeker in vergelijking met een Santos. De Santos heeft een heerlijke band, maar je hebt er dan weer minder leren straps voor. Dus het zijn 2 heel verschillende horloges, behalve dat ze blauw zijn natuurlijk :wink:

Ik vind de large Santos te aanwezig op mijn pols, dus ik zou nog stemmen voor de Monaco. Maar dat is alleszins ook geen kleintje, dus ik zou ze naast elkaar moeten zien.

Mooie keuzes trouwens, je kan niet missen eigenlijk!

2 likes

Zonder twijfel de Santos! Daar ga je langer plezier aan beleven.

2 likes

Ik denk, dat het de hoogste tijd is voor een polletje … :beers:

• Tag Heuer Monaco
  • Cartier Santos (Blue Dial)

0 stemmers

Zo te zien ga ik als enige stemmen op de TH Monaco. :wink:

3 likes

Thx. Ik wist niet hoe dit moest. Dus much appreciated :wink:

2 likes

You’re welcome enne de TH verdient ook wel een iets groter/duidelijker plaatje … :sunglasses:

Lekker hoor!
Ik zou ze trouwens allebei wel willen hebben. :innocent:

9 likes

Ik zou elke dag de Santos kiezen, en zou er om wat voor een reden dan ook toch twijfel ontstaan. Dan zou ik de Santos kiezen

3 likes

Voor mij ook de Santos!

2 likes

De Monaco is objectief natuurlijk een draak van een horloge, tenzij je die nu net mooi vindt. Kortom, volg je hart.

2 likes

Heel hard die Santos. Fantastisch

2 likes

Santos , zonder twijfel

1 like

Santos :ok_hand:

1 like

Nee hoor. Ik weet, de Santos is op dit moment erg populair op HF en sommige mensen denken dat 't je een soort status geeft als je zegt dat je niet van TAG Heuer houdt. Dan wordt er door TS ook nog eens een heel klein, zielig fotootje geplaatst van een Monaco, vs. een veel betere van de Santos. Tja… :roll_eyes: Maar dat neemt niet weg dat een Monaco misschien wel het coolste en meest onderscheidende horloge ooit gemaakt is en ook nog een auto chrono. En niet zomaar één. Dit was een van de allereerste auto chrono’s van het merk dat aan de wieg stond van de ontwikkeling hiervan. Dat maakt voor mij de keuze heel gemakkelijk! :sunglasses:

22 likes