Ik ging binnen met het idee de monaco te proberen. Toen bleek dat de blauwe Santos er ook was kon ik het niet laten. En dat maakte mijn keuze dus moeilijk.
Hmm… Ik heb normaal iets tegen romeinse cijfers, maar op de een of andere manier stoort het me bij Cartier nooit.
Ook ik zou van deze twee de Santos kiezen!
Het is maar wat je zoekt. Een automatische chrono is dik, zeker in vergelijking met een Santos. De Santos heeft een heerlijke band, maar je hebt er dan weer minder leren straps voor. Dus het zijn 2 heel verschillende horloges, behalve dat ze blauw zijn natuurlijk
Ik vind de large Santos te aanwezig op mijn pols, dus ik zou nog stemmen voor de Monaco. Maar dat is alleszins ook geen kleintje, dus ik zou ze naast elkaar moeten zien.
Mooie keuzes trouwens, je kan niet missen eigenlijk!
Nee hoor. Ik weet, de Santos is op dit moment erg populair op HF en sommige mensen denken dat 't je een soort status geeft als je zegt dat je niet van TAG Heuer houdt. Dan wordt er door TS ook nog eens een heel klein, zielig fotootje geplaatst van een Monaco, vs. een veel betere van de Santos. Tja… Maar dat neemt niet weg dat een Monaco misschien wel het coolste en meest onderscheidende horloge ooit gemaakt is en ook nog een auto chrono. En niet zomaar één. Dit was een van de allereerste auto chrono’s van het merk dat aan de wieg stond van de ontwikkeling hiervan. Dat maakt voor mij de keuze heel gemakkelijk!