Cartier Santos Dumont WSSA0046 'black lacquer'

Hoi allemaal,

Aangezien ik een ander horloge op het oog heb, moet er wat ruimte gemaakt worden in de collectie. Daarom mag deze bijzondere Cartier vertrekken.

Merk en model: Cartier Santos Dumont WSSA0046
Diameter: 31.4mm (zonder kroon)
Leeftijd: september 2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): april 2024
Factuur en/of certificaat: full set, inclusief factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set dus
Verzendkosten of afgehaald: afhalen heeft sterk de voorkeur. Ik woon in regio Breda.
Conditie (krassen, werking etc): Zie de foto’s. De staat van het horloge zelf is zeer goed. Enkele micro-swirls ga je vast vinden. De gesp heeft wat oppervlakkige krasjes. De band heeft bij de gesp enige lichte gebruikssporen.
Soort uurwerk en kaliber: handwinder, kaliber 430MC. De verlengde garantie (8 jaar totaal nu) is geactiveerd.
Vraagprijs: 6250 euro

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft,
linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

33 likes

Nog geen deal ondanks de interesse, dus up.

2 likes

Up, met een prijsverlaging naar €6150.

8 likes

:point_up_2:

6k rond dan maar? Lijkt me best netjes voor deze Cartier met garantie tot 2031.

2 likes

Up.

1 like

Omhoog. De prijs blijft 6k.

Een ruilvoorstel mag, maar ik ben zeer selectief. Een Breguet 5907 (witgoud) of 7027 (geelgoud met zilveren plaat) vind ik wel wat. Of een mooie Blancpain of IWC perpetual calendar.

Nog maar eens omhoog :slightly_smiling_face:.

7 likes